ps2 to computer converter?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Landskrona
Registrerad
Apr 2011

ps2 to computer converter?

för ett tag sedan fick jag en dansmatta till mitt ps2 och nu har jag laddat ned stepmania och spelar det på datorn då jag inte har en tv att spela ps2 på. men jag är ganska säker på att det ska finnas konverterare så man kan koppla in en dansmatta till datorn, någon som vet om en sådan?

Jag hålls inte ansvarig för alla råd jag ger!
Citera för snabba svar
Skol/bärbar: lenovo Ideapad u550 stationära: i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Malmö
Registrerad
Apr 2007

Bränsleförbrukning kan uttryckas i liter/mil.
Bränsleförbrukning kan också uttryckas som kubikdecimeter/mil eller kubikmeter/meter om man vill hålla sig till SI-enheter. Alltså m³/m.
m³/m = m²
Bränsleförbrukning kan alltså uttryckas i kvadratmeter...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Landskrona
Registrerad
Apr 2011

vet ingenstans i sverige man kan få tag på dom? gärna i butik?

Jag hålls inte ansvarig för alla råd jag ger!
Citera för snabba svar
Skol/bärbar: lenovo Ideapad u550 stationära: i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
STHML
Registrerad
Dec 2010
Skrivet av Mr.Azum:

vet ingenstans i sverige man kan få tag på dom? gärna i butik?

kolla eBay international

• MBPr 15" 1TB • iPhone 6 • Z3c • iPad mini 2g • Audioengine D1 • Grado GS1000s • Shure se215 • B&W P7 • Dual CS 511+505-II • Grado Gold 1/AT95E + Pro-ject Tube Box s • NAS m/ 5820k+12TB WD RED • PS4 •

Bianchi Pista -14 Chrome Ed.

Frågor om externa GPU-lösningar?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Aug 2010
Skrivet av Mr.Azum:

för ett tag sedan fick jag en dansmatta till mitt ps2 och nu har jag laddat ned stepmania och spelar det på datorn då jag inte har en tv att spela ps2 på. men jag är ganska säker på att det ska finnas konverterare så man kan koppla in en dansmatta till datorn, någon som vet om en sådan?

Själv köpte jag den här för nåt år sen: http://www.kjell.com/?item=31253&path=
Fungerar perfekt med W7 efter nya drivrutiner, dock ser den inte riktigt ut som den jag har.

Du får gärna citera eller nämna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jönköping
Registrerad
Jan 2005
Skrivet av Itchy Trojan:

kolla eBay international

Är det en butik i Sverige eller? Angående topic så tror jag att det blir svårt att hitta något sånt här i en svensk butik. Men jag tycker att dealextreme är bra. Har beställt därifrån ett antal gånger.
Det tar ett par veckor innan paketet kommer, men då är det o andra sidan fraktfritt.

|Intel Core i5-4670K (Corsair Hydro H80i)|MSI Z87-GD65|Corsair 16GB CL9 1600MHz VENGEANCE PRO|MSI GeForce GTX 770 2GB TwinFrozr|Samsung SSD Pro Basic 840-Series 256GB|Corsair HX 750W 80+ Gold|NZXT H440W Silent Ultra New Edition Svart|Acer Predator XB241|Benq GL2440|Logitech G500|Steelkeys 6G|Windows 10 Svensk x64|