Permalänk
Medlem

HP Touchpad

Kanske läge att starta en tråd om HP's Touchpad så här tre veckor innan den släpps i USA, förbokningen startar om en dryg vecka.

Tyvärr dröjer det väl några månader innan den säljs i Sverige men förutom USA släpps den även i England i mitten av juli så import är nog inga problem. Kostar £399 respektive £479 för 16/32GB för WIFI-modellen.

Värre är det väl med App Catalog som kanske inte öppnats för Sverige ännu, återstår att se.

Personligen saknar jag video-ut och en minneskortsläsare så antagligen väntar jag till nästa generation så att HP förhoppningsvis optimerat webOS ytterligeare. Uppgraderar istället min gamla Pre till en Pre3 eller en Veer. Pryltoken inom mig kommer dock göra det svårt att stå emot ett köp när Touchpad väl har släppts.

Permalänk
Medlem

Jag är nyfiken... vad är det som gör att du väljer denna och en pre över motsvarande Android-enheter?

Jag har dålig koll på webOS.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hulle:

Jag är nyfiken... vad är det som gör att du väljer denna och en pre över motsvarande Android-enheter?

Jag har dålig koll på webOS.

/hulle.