Lillebrodern fyller 15!! Hjälp med ett rim.

Permalänk
Medlem

Lillebrodern fyller 15!! Hjälp med ett rim.

Hej alla glada Swec hjältar! Min lillebror fyller 15 år idag. det är nämligen så att vi ska skoja till det lite och har köpt en gurka som vi ska sätta i en kruka med kondomer på, och rakhyvlar till. han har även fått en fiskerulle av mig.

Så jag tänkte höra med någon som har ett käckt rim över i fickan o hjälpa mig.

Rimmet ska innehålla Fiskerullen (typ fiska brudar), byxmyndig, kondomer, etc. förösk så gott ni kan allt det är inte ett krav. bara ni kommer på något roligt som har med det o göra

mina tankar står still och jag försöker få fram rim, men jag kommer ingen vart.

TACKAR SÅ HIMLA MYCKET för svar. innan kl 17:30 för vi ska vara där kl 18.

Färdigt!
http://data.fuskbugg.se/skalman02/4df385abe5910_242146_169299736465931_100001577181513_467614_4340596_o.jpg

Visa signatur

Citera för svar!
[CPU: Intel i5-750][Modekort: EVGA P55 LE][GFX: Powercolor HD5850PCs+ 1GB][RAM: A-Data Game series 1600MHz 4GB][Chassi:Fractal Define R2, Tit][HDD : 500GB WDC Black][PSU: Fractal Design Newton R2, 650W][CPU Kylning: Scythe Kama Angle][OS: W7 Ultimate 64-bit]

Permalänk
Medlem

Haha måste vara ballaste tillställning jag hört talas om på ett 15års födelsedagskalas och därför lägger jag gärna ner lite tankar på att skapa något rim.

"Hipp hipp hurra, idag borde du vara gla'.
För du får nämligen idag penisen doppa, något som du länge har hoppats
Så fiska nu fram en fin tjej, som du tror passar dig.
Kondomen ska vara på för annars kan du små bebisar få, och de vill vi ej, så pressa inte bruden när hon säger nej!
Så njut nu av att vara byxmyndig, och ja, detta rim var ganska fyndigt."

Bästa jag kom på

Permalänk
Medlem
Skrivet av partynikko:

Haha måste vara ballaste tillställning jag hört talas om på ett 15års födelsedagskalas och därför lägger jag gärna ner lite tankar på att skapa något rim.

"Hipp hipp hurra, idag borde du vara gla'.
För du får nämligen idag penisen doppa, något som du länge har hoppats
Så fiska nu fram en fin tjej, som du tror passar dig.
Kondomen ska vara på för annars kan du små bebisar få, och de vill vi ej, så pressa inte bruden när hon säger nej!
Så njut nu av att vara byxmyndig, och ja, detta rim var ganska fyndigt."

Bästa jag kom på

Riktigt bra! tror ärligt att det blir den Tack så hemskt mycket!

Lägger upp en bild på gurkan innan vi åker

Visa signatur

Citera för svar!
[CPU: Intel i5-750][Modekort: EVGA P55 LE][GFX: Powercolor HD5850PCs+ 1GB][RAM: A-Data Game series 1600MHz 4GB][Chassi:Fractal Define R2, Tit][HDD : 500GB WDC Black][PSU: Fractal Design Newton R2, 650W][CPU Kylning: Scythe Kama Angle][OS: W7 Ultimate 64-bit]