Spel man måste ha till xbox360

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hässleholm / Skåne
Registrerad
Jun 2004

Spel man måste ha till xbox360

Finns de några spel man måste ha till xbox360 eller om jag omformulerar frågan. Finns de spel som du inte hade klarat dig utan. Skall nämligen köpa xbox360 denna månaden så vill ha lite tips.
Skall köpa följande spel:
Fight night champion
Ea MMA
Forza 3 Ultimate edition
Halo reach
Red dead redemption
Dirt 3.

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kalmar
Registrerad
Mar 2011

OBLIVION!

Citera!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Apr 2009

Bayonetta är troligtvis, händerna ned, det bästa spelet som finns till XBOX360 idag.

I think I'll have myself a beer...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
göteborg
Registrerad
Apr 2011

fifa

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Aug 2008

Assasins Creed
GTA

SpelDator: Node 304, i5 4690k, MSI GTX 970, FD Edison M 550W,

Datorljud: O2+ODAC & Beyerdynamic DT990 250 ohm

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Sep 2008

Borderlands!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Jan 2010

Hela Halo serien imho och lost planet såklart.

Asbra.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2011

Gillar personligen Black Ops, inte alla som håller med mig där iofs, MW3 släpps i nov. Blir nog bra mkt bättre än BO.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2010

Mirror's Edge såklart!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2009

Battlefield Bad co. 2 och L.A Noire

[GPU 2x Asus Radeon HD6870 DirectCU 1GB] [CPU Intel Core i5 2500K 3.30GHz] [RAM Vengeance 16GB 1600MHz] [OS Windows 7 x64 Professional] [MOBO Asus P8P67 Deluxe B3] [SSD Kingston 64GB] [ Dell 24" 1920*1080-Monitor]

Citera för svar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Trollhättan
Registrerad
Jun 2005

BFBC2
FIFA11
Black Ops

Det är mina tre ören..

Skickades från m.sweclockers.com

| Laptop : Asus UX32VD-4002H |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jkpg
Registrerad
Dec 2010

Gears of war serien:)

Röda knappar på nätaggregat kan leda till explosioner chock och tinnitus.
Lian Li PC-B25FB | Gigabyte P67A-D3-B3 | i5 2500k @ 4.3GHz | Vengeance 8GB | Asus 970 Strix DirectCu II | Corsair AX 750W | Crucial m4 64GB | DarkRock Pro C1 | O2+ODAC portable mod | Beyerdynamic DT 880 Pro 600Ω

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Feb 2010

Förvånande att ingen skrivit skate 3 än!

Aja, must have:
Skate 3.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vancouver
Registrerad
Maj 2005

Oblivion, Fallout 3 & Las Vegas, Bishock 1&2, Forza 3, Battlefield 1943, Modern Warefare 1&2.

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hässleholm / Skåne
Registrerad
Jun 2004
Skrivet av Lalingoo:

Gillar personligen Black Ops, inte alla som håller med mig där iofs, MW3 släpps i nov. Blir nog bra mkt bättre än BO.

Gillade inte black ops när jag spela de på min polares ps3. Hoppas att mw3 blir bättre

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2004

Med tanke på dom 2 första du ska köpa så borde du hellre satsa på UFC: Undisputed.

Annars: Alla Assassins Creed

"Maybe if you weren't so distracted by sick children in Africa, you could've put a little more thought into Windows Vista."

Sheldon Cooper

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2011
Skrivet av Xzup:

Gillade inte black ops när jag spela de på min polares ps3. Hoppas att mw3 blir bättre

Tjaa.. Infinity Ward är enligt de flesta cod-älskare mkt bättre än tryarch. och IW gör ju MW3. HAr gjort alla tidigare MW också och fyran (mw1) anses ju vara den bästa.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2011
Skrivet av Lalingoo:

Tjaa.. Infinity Ward är enligt de flesta cod-älskare mkt bättre än tryarch. och IW gör ju MW3. HAr gjort alla tidigare MW också och fyran (mw1) anses ju vara den bästa.

redigering: trEyarch

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2010

Alla har ju olika smak men för min del som jag kmr på nu så;
Assassins Creed
Alan Wake
Gears of War

Citera gärna för svar.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Täby
Registrerad
Nov 2010

Gears of war serien
Halo-serien
Red Dead Redemption

Asrock Z77 Extreme4 | i5 3570k | 8 GB Corsair Vengeance LP | MSI HD 7870 TF3 | Samsung 830 128 GB | 2 TB Seagate Barracuda | Optiarc AD-7280S | Antec 650W | Fractal Design Arc | HTC One M8

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falun
Registrerad
Nov 2005

BlazBlue: Continuum Shift

Sen lite trevliga live arcade spel:
Castle Crashers
Worms 2: Armageddon
3 on 3 NHL Aracde

Chassi: Corsair Obsidian 650D | MB: ASUS Sabertooth P67 REV B3 | CPU: Intel Core i5 2500K | Internminne: Corsair 16GB DDR3 VenganceLP 1600MHz | CPU-kylare: Noctua NH-C14 | GPU: ASUS GeForce GTX 660 2048MB DirectCUII OC PH | SDD: OCZ Vertex 3 240GB | HDD: 1x Samsung EcoGreen F4 2TB, 3x WD Green 3TB, 1xWD Red 3TB, 12x WD Elements 1-3TB (18.5TB total)| Skärm: 2x BenQ G2420DHBL | Projektor: Optoma HD65 on 120" | PSU: XFX 650 XXX Edition

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hässleholm / Skåne
Registrerad
Jun 2004
Skrivet av sLiveR:

Med tanke på dom 2 första du ska köpa så borde du hellre satsa på UFC: Undisputed.

Förklaring ? Hört att detta nya skall vara bättre.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2004
Skrivet av Sewerin:

Förvånande att ingen skrivit skate 3 än!

Aja, must have:
Skate 3.

Är inte Skate 3 sämre än föregångarna?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2004
Skrivet av Xzup:

Förklaring ? Hört att detta nya skall vara bättre.

Det har jag ingen aning om. Jag vet bara att UFC är jävligt roligt

"Maybe if you weren't so distracted by sick children in Africa, you could've put a little more thought into Windows Vista."

Sheldon Cooper

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Feb 2010
Skrivet av BesteN:

Är inte Skate 3 sämre än föregångarna?

Beror på, 1an och 2an har bättre storymode enligt mig men allround så är 3an klart bäst.:) Slår man på Hardcore läget i 3an blir det nästan som i riktig skate vilket jag gillar.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2004
Skrivet av Sewerin:

Beror på, 1an och 2an har bättre storymode enligt mig men allround så är 3an klart bäst.:) Slår man på Hardcore läget i 3an blir det nästan som i riktig skate vilket jag gillar.

Hmm kanske värt att införskaffa 3an också då, Skate serien har nämligen det många andra spel saknar, realism och det tycker jag är viktigt i denna typ av spel.. Tål verkligen inte tony hawks och de spelen där man kan hoppa 100 meter rotera 15 varv och sedan landa vart som helst och åka vidare utan några konstigheter..

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2008
Skrivet av BesteN:

Hmm kanske värt att införskaffa 3an också då, Skate serien har nämligen det många andra spel saknar, realism och det tycker jag är viktigt i denna typ av spel.. Tål verkligen inte tony hawks och de spelen där man kan hoppa 100 meter rotera 15 varv och sedan landa vart som helst och åka vidare utan några konstigheter..

Köpte Skate 3 förra helgen för 198 kr på onoff. Tycker spelet överlag är bra. Äger varken ettan eller tvåan men har spelat dem. Det jag blev lite besviken på var att Party-Play inte fanns med i 3:an men det verkar vara tillagt med ett DLC för ca 60-70kr(tror lite mer grejer ingick). Helt klart inte dåligt i alla fall

Trädvy Permalänk
Hjälpsam
Plats
Luleå
Registrerad
Mar 2004

EN av de trevligare party/polare spelen tycker jag är Rumbling Rose XXX, wrestlingspel med skimpy outfitts. Det roliga är att det är ett riktigt bra wrestling/fighting spel men mycket variation på grepp/slag/kombos utan att vara ett "X X Y -> <- B A -> X" spel. Lätt att komma igång med, men lite värre att bemästra bra så att alla kan ha kul.

Lite öl och den är riktigt nice med några polare.

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Feb 2010
Skrivet av BesteN:

Exakt, just det jag hatar.:) På hardcore läget måste du verkligen landa i mitten av truckarna för att göra en 50-50, annars glider du av. Ibland failar du dessutom för att du landar lite snett och tappar balansen efter ett rail precis som på riktigt.:)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Jul 2010

Fifa och NHL ofcourse!