Bilder på ditt senaste inköp (2012)

Permalänk

Blev ett

och en ny

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Fy fan vilket bra spel Perfect Dark är!
Spelade igenom det för typ 1-2 månader sen igen, och är verkligen riktigt kul!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Skrivet av m0rk:

Beställde ett par Creative SoundBlaster Tactic3D Sigma nu imorse
http://www.dustinhome.se/image/1444357

De såg mumsiga ut! spec och pris?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Skrivet av THEBADGUY:

Fy fan vilket bra spel Perfect Dark är!
Spelade igenom det för typ 1-2 månader sen igen, och är verkligen riktigt kul!

Man fick ju vara med om den gamla goda tiden.. PD hade faktiskt allting. enda sura var att det ibland kunde krascha vid mycket explosioner i multiplayer. Har inte så många spel till n64 men funderar på att köpa Zelda OOT och MM. Några andra bra titlar?

Har bla
Goldeneye
Ridge racer 64 - Faktiskt jäkligt kul när man lärt sig köra.
Rush 2
Bond the world is not enough - Dåligt spel
Mario 64
Vigilante 8
knife edge - Kul spel som fan. lite svår slutboss evt?
F Zero X

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Skrivet av KRQKAN:

Flickvännen har detta objektiv till sin D3100. Jag får ta och gratulera till ett bra köp.
Mitt senaste köp var ett par av dessa:

Tänker däremot låta dem ligga i ett hörn och ruttna då de brusade något fruktansvärt i dem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av thunderinternet:

Man fick ju vara med om den gamla goda tiden.. PD hade faktiskt allting. enda sura var att det ibland kunde krascha vid mycket explosioner i multiplayer. Har inte så många spel till n64 men funderar på att köpa Zelda OOT och MM. Några andra bra titlar?

Har bla
Goldeneye
Ridge racer 64 - Faktiskt jäkligt kul när man lärt sig köra.
Rush 2
Bond the world is not enough - Dåligt spel
Mario 64
Vigilante 8
knife edge - Kul spel som fan. lite svår slutboss evt?
F Zero X

Ocarina of time är ett måste enligt mig :).
Sen finns det även Lylat Wars och Banjo Kazooie!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av THEBADGUY:

Ocarina of time är ett måste enligt mig :).
Sen finns det även Lylat Wars och Banjo Kazooie!

För att inte nämna Conker's Bad Fur Day, Donkey Kong, Jet Force Gemini, Paper Mario, Mario Party spelen, Super Mario 64, Pilotwings, m.m!

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

För att inte nämna Conker's Bad Fur Day, Donkey Kong, Jet Force Gemini, Paper Mario, Mario Party spelen, Super Mario 64, Pilotwings, m.m!

AHHH!
Hur fasen kunde man glömma Mario party och Donkey Kong!
Vågar knappt minnas hur många rundor man kört i Mario Party 1!

EDIT: Kan ju även säga mitt senaste köp.

Killzone 3 Helghast edition.
199 kr på CDON! Som hittat!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av thunderinternet:

De såg mumsiga ut! spec och pris?

Kampanjpris 390kr på dustinhome

http://www.dustinhome.se/creative-sound-blaster-tactic360-sig...

Permalänk
Medlem

En utgången reservfallskärm
Den kommer vara delar till några framtida projekt

Permalänk

Bääh såg nu att de var mic på de : jag som letar snygga hörlurar utan mic

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av thunderinternet:

Bääh såg nu att de var mic på de : jag som letar snygga hörlurar utan mic

Du kan plocka av mikrofonen... Du får tom sätta på den själv då inte kommer monterad.

Permalänk
Medlem

Har bla
Goldeneye
Ridge racer 64 - Faktiskt jäkligt kul när man lärt sig köra.
Rush 2
Bond the world is not enough - Dåligt spel
Mario 64
Vigilante 8
knife edge - Kul spel som fan. lite svår slutboss evt?
F Zero X[/QUOTE]

Worms armageddon
Wave race
Diddy kong racing
Pod racing (star wars spel)
wipeout 64

Visa signatur

"Mod är vad den fege tar till när han inte törs"- Sven-Erik Ivar Marklund

Permalänk
Medlem
Skrivet av THEBADGUY:

AHHH!
Hur fasen kunde man glömma Mario party och Donkey Kong!
Vågar knappt minnas hur många rundor man kört i Mario Party 1!

EDIT: Kan ju även säga mitt senaste köp.

http://s.cdon.com/media-dynamic/images/product/game/playstati...

Killzone 3 Helghast edition.
199 kr på CDON! Som hittat!

Skulle säga hundratals, men jag misstänker att det nog är i underkant!

Har själv ett sånt paket, och är inte lite lockad att göra något häftigt med ögonen, kanske sätta in en liten högtalare som säger några väl valda fraser från spelet eller så.

Fick det själv från CDON för 89 kr + frakt, men det var som kompensation för en tabbe dem och posten gjorde gemensamt tidigare.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Skrivet av m0rk:

Du kan plocka av mikrofonen... Du får tom sätta på den själv då inte kommer monterad.

Du har inte lust att slänga upp ett par bildet hur den ser ut utan micken? blev ju lite intresangt. har visseligen ett headsett med mick hemma men letar efter ett par vanliga man kan ha lite mer för att enbast lyssna på musik och ingen mic i vägen etc

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av thunderinternet:

Du har inte lust att slänga upp ett par bildet hur den ser ut utan micken? blev ju lite intresangt. har visseligen ett headsett med mick hemma men letar efter ett par vanliga man kan ha lite mer för att enbast lyssna på musik och ingen mic i vägen etc

Mitt tips är att satsa på ett par ordentliga Sennheiser hörlurar istället då... Jag har bara dessa för att jag ska kunna köra Skype och streaming.

Permalänk
Skrivet av thunderinternet:

Du har inte lust att slänga upp ett par bildet hur den ser ut utan micken? blev ju lite intresangt. har visseligen ett headsett med mick hemma men letar efter ett par vanliga man kan ha lite mer för att enbast lyssna på musik och ingen mic i vägen etc

Skrivet av m0rk:

Mitt tips är att satsa på ett par ordentliga Sennheiser hörlurar istället då... Jag har bara dessa för att jag ska kunna köra Skype och streaming.

Skulle hoppa Sennheiser och ta http://www.referenceaudio.se/horlurar/slutna/akg-k-272-hd/
Bästa ljudet man kan få innan "proffs lurarna" kommer in i ljud. (enligt min mening)

Visa signatur

Chassi: Lian Li D600 CPU: i7 9700K, Kylare: be quiet! Dark Rock 4 Pro MB: Asus z390F GPU: Asus Rx470 Ljud: Edifier s730-2.1 NVMe: Samsung 970 EVO 1TB*3 HDD: WDC - Red 8TBx4 RAM: Corsair Dominator Platinum 16GB 3200Mhz PSU: CORSAIR AX 850W

Permalänk
Medlem
Skrivet av LightForz:

Skulle hoppa Sennheiser och ta http://www.referenceaudio.se/horlurar/slutna/akg-k-272-hd/
Bästa ljudet man kan få innan "proffs lurarna" kommer in i ljud. (enligt min mening)

Är han intresserad av mitt 390kr köp så tror jag inte hörlurar för 1790kr är aktuellt. Möjligen är AKG K512 MKII, SENNHEISER HD-419 eller SONY MDR-XB700 mer i samma prisgrupp.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Var köpte du den senare?

Permalänk
Skrivet av MooD:

Var köpte du den senare?

Köpte allt på Tradera. går göra klipp från ett par tior om man har tur. Har för mig det finns webbsidor som säljer det även för typ 70-100kr kanske.

http://www.tvspelsweb.se Dock fick jag det för ca hälften på tradera med frakt.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Har skaffat lite vattenkylningsprylar + tillbehör. Finns mer bilder i min bygglogg om ni vill se:
http://www.sweclockers.com/forum/5-modifikationer-och-egna-ko...

Ett EK Supreme HF full nickel vattenblock:

En pump och reservoar jag köpte begagnad i bra skick från sealarn här på marknaden:

Och även ett par Gentle Typhoon fläktar:

Permalänk
Skrivet av thunderinternet:

Köpte allt på Tradera. går göra klipp från ett par tior om man har tur. Har för mig det finns webbsidor som säljer det även för typ 70-100kr kanske.

http://www.tvspelsweb.se Dock fick jag det för ca hälften på tradera med frakt.

EDIT: Har bytt spaken nu. Tog inte många minuter. En PH1a skruvmejsel är allt som behövs.
Är en liten mindre estetisk skillnad mot orginal än denna nya som ser ut att vara från GC och är lite annorlunda utformad med inte lika lång spak ner i hålet men samma höjd överdosan ändå. Känns bra mycket fastare.

Plockade isär den gamla och den var helt nermalen och platsen/smutsen hindrade rörelser och medgjorde glapp och dålig kontakt till sensorerna som läser av rörelserna då de blockeras av smutsen.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Edit:

För att jag kunde helt enkelt.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk

Var dålig på att sola när jag var i Thailand så fick köpa mig lite färg

Permalänk
Medlem

Leverans 1 av 2

Processorkylare, lite fläktar, SSD, tryckluft samt lite gottis till helgen!

Visa signatur

| MSI P55-GD65 | | Intel i5 750 @ 3Ghz | | 8GB Corsair Vengence 1600Mhz CL9 | | XFX Radeon 7970 Black Edition @ 1Ghz |
| Corsair 620W | | Antec P182 GunMetal |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Dags att hälsa på frugan.

Permalänk

Knark? nää bara nermald plast och skit under alla år. Feldesignad styrmojäng som äts upp av styrspaken vilket medför glapp och damm framför sensorerna.

hålet har varit kvaderatiskt och inte ovalt.

Skillnad Nya till vänster och gamla till höger.
Skillnad är att spaken inte går ner i hålet och således har annan utforming så den inte slits sönder så det glappar.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av the_weird:

Var dålig på att sola när jag var i Thailand så fick köpa mig lite färg

http://sysinfo.se/upload/IMG_6584.jpg

Fyfan vad snygg.