Permalänk
Medlem

Artikelnumret är 40-610110, den finns med i Mekonomens webbkatalog.
Jag funderar också på att köpa en liknande, känns dock lite onödigt med en så stor rulle.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Plizzo:

Artikelnumret är 40-610110, den finns med i Mekonomens webbkatalog.
Jag funderar också på att köpa en liknande, känns dock lite onödigt med en så stor rulle.

ska vi dela?

Annars kan du ju se om du får med dig typ 4 pers som vill dela?:)

Jag kan tänka mig att köpa typ 40 cm för typ 60-70 kr:)

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av biorrith:

Jo men är den genomskinlig från baksidan då? Jag vet att även Biltema har spegelglaslaging. Typ en stor flexibel klibbig bit man kan klistra på backspegeln om den är sprucken.

Grejen med silvertoning är att man ser in i oädlighetsspegegeln, på spegeln men ser sedan inte ut. Så man man ser en spegelbild av baksidan av silvertoningen....

Jo, jag vet. Du har naturligtvis rätt. Sökte bara på spegelfilm eller något liknande. 40-610110 är lite för dyr för min smak men jag har lite anat jag ska kolla upp. Kul att det funkar förresten (såg videon) men jag hade nog velat sätta ljuset lite mer i kanten. Svårt med en ljusslinga dock. Det såg ändå bra ut.

Visa signatur

I'd tell you a chemistry joke... But all the good ones Argone

Permalänk
Medlem

Bara som lite kuriosa så finns det faktiskt en "inifinity mirror" i första sällskapsresan, hos psykologen där Stig-Helmer lär sig sitt klassiska "jag kan flyga, jag är inte rädd" Ses här: http://www.youtube.com/watch?v=uF2bM5DMQgY&feature=player_det...

Visa signatur

Ryzen 5800X, Asus ROG Strix B550-E Gaming, Asus ROG Strix 3080 Ti OC, G.Skill Trident Z Neo DDR4 32 GB RAM@3600 MHz cl16, LG 34GN850 + Acer Predator XB271HU

Permalänk
Medlem

Nu är min infinity mirror klar, ni hittar bilder och info i tråden:
http://www.sweclockers.com/forum/5-modifikationer-och-egna-ko...