Permalänk
Medlem

Fråga angående FD R3

Jo, går det att ta bort något av hårddisk buren i chassit utan att gå helt berserk i chassit. Alltså få bort lite av buren med skruvmejsel!? Vill gärna ha en framtidssäker burk och gärna rätt tyst, jag har ej lust med ett stort FD XL T_T.

Visa signatur

Desktop:| Corsair Crystal 280x | 2700 @ 4GHz | Corsair H100i PRO RGB |MSI B450M Mortar | Corsair Vengeance RGB PRO 16GB |Samsung 850 500GB & 860 1TB | Gigabyte 2080 Ti Gaming OC | Corsair RM850xV2 |
( För att garanterat svar skicka PM)

Permalänk
Medlem

Nej, du för såga/skära om du ska ha bort nått där. Vill du kunna ta bort hd-bur så är kanske FD Arc bättre?

Visa signatur

“Always be wary of any helpful item that weighs less than its operating manual.”
― Terry Pratchett, Jingo

Permalänk
Medlem

Mjoh, sitter även och funderar över ett NZXT phantom/Bitfenix survivor eller spara ett tag till ett Thermaltake level 10 GT. Kollar runt rätt mycket:S

Och nej FD arc tror jag inte är något jag faller för direkt:P, men tack för tipset iaf.

Visa signatur

Desktop:| Corsair Crystal 280x | 2700 @ 4GHz | Corsair H100i PRO RGB |MSI B450M Mortar | Corsair Vengeance RGB PRO 16GB |Samsung 850 500GB & 860 1TB | Gigabyte 2080 Ti Gaming OC | Corsair RM850xV2 |
( För att garanterat svar skicka PM)