Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halland
Registrerad
Maj 2011

Vilket chassi?

Hej jag vill ha hjälp med att veta vad ni tycket, jag har tagit fram några chassin här nedanför jag tycker om. Men vilket skulle du föredra eller är bäst? Tack för allt!

NZXT Hades case

NZXT Lexa Blueline Edition

CM Storm Scout

CM Storm Enforcer Gaming

http://www.komplett.no/img/p/200/632128.jpg

Cooler Master HAF 922

(alla bilder tagna får google)

Ge gärna mer förslag på några chassin, men jag har dessa krav...

plats för ATX moderkort
ska ha antingen NIVIDIA geforce 560 ti eller ett geforce 570 så ska passa den storleken,
plats för minst 2st 2,5 tums hårddiskar.

Om ni ser att mina krav inte räcker till, till mina utvalda chassins säg till. Tack!

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2010

Slår ett slag för CM:s HAF-serie! Tycker du om utseendet och har överseende med vikten så är det verkliga kanonchassin. Bra luftflöde, smarta funktioner, det är bra grejer, helt enkelt.

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
under en sten
Registrerad
Jan 2010

Du glömde det viktigaste av allt , vad har du för budget ? men bling-bling verkar du gilla

Lian Li PC-V2120B | ASUS X79-Deluxe | Intel 4930K + EK 360 | Corsair 4x8GB 1866MHz VENGEANCE LP | EVGA Geforce GTX 1080 Ti FTW3 SLI | Corsair AX1200i | Intel 530 240GB + Samsung 860 EVO 1TB + några TB blandad mekanik | Dell U2711 | Synology DS 411j

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halland
Registrerad
Maj 2011
Skrivet av mr_sQuinty:

Du glömde det viktigaste av allt , vad har du för budget ? men bling-bling verkar du gilla

haha, ja det är nåt som jag vill ha. Jag tycker att chassit är en viktig del så tänker satsa mycket, men över 1000kr tycker jag är lite överdrivet men vissa gärna dom du rekommenderar.

Cheacka gärna in på #11048267 för att hjälpa mig =D