Permalänk
Medlem

Bitcoins nu under 14$!

Bitcoins nu under 14$!

Värdet dalar, guldtiden är förbi. Men vart tror ni att värdet kommer stabilisera sig på? Rösta på vad ni tror en bitcoin är värd vid årsskiftet. Skriv gärna en kommentar också!

Edit: 12.5$ nu!
Edit2: Var tillbaka på 14$ en kort stund.

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem

På lång sikt måste det väl ändå plana ut till kostnaden av elförbrukningen för att generera en coin.

Visa signatur

Hackintosh?
Mac OSX Tweaks/Hacks?

--> Besök nya [B]groths.org[/B]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cindori:

På lång sikt måste det väl ändå plana ut till kostnaden av elförbrukningen för att generera en coin.

Det skulle innebära med nuvarande svårighetsgrad ~4$? Tror att du har rätt i och för sig. Tror dock vid årsskiftet att den ligger 8-11$ Röstar dock på den högre för jag är optimist!

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Cindori:

På lång sikt måste det väl ändå plana ut till kostnaden av elförbrukningen för att generera en coin.

Nja, det förutsätter väl att intresset fortsätter att vara svalt (och om det blir tillräckligt lågt finns väl för övrigt ingen anledning att de skall vara värda något alls)? Få traditionella varor (eller pengar) kan väl köpas för produktionskostnaden?

Permalänk
Medlem

Tur att jag sålde av igår men och andra sidan så lör änuu fler sälja av nu, och värdet dala ännu mer.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Medlem

Helvetes jävla bitcoins.. För det första så har MTGox 17 av mina bitcoin som jag inte fått. dvs hälften av det som skulle betalat för hårdvaran. Och nu går skiten bara ner mer och mer.

FAAAAAKKK

Visa signatur

MacBook Pro 15" 2016
-
robin.se

Permalänk
Hedersmedlem

Bara ta det lugnt. Priset kommer stiga igen. Jag tippar på att Bitcoin kommer att följa head and shoulders-mönstret och att vi just passerat vänster axel.

Permalänk
Medlem

Tycker själv att det är vädigt intressant att följa utvecklingen.

Nuvarande orderdjup:

12.5$ nu

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Hedersmedlem

Och nu är vi tillbaka på $15.50.

Permalänk
Permalänk
Medlem

skulle precis länka det P:

känns ju som den kommer minska om man går efter den, men man vet aldrig

Permalänk

snarare att det ger gratis reklam som riktar sig åt diverse suspekta element som ser möjlighet i att ta betalt i annan valuta än den traditionella, vilket i sin tur leder till att kunder införskaffar denna valutan som det nu går att betala med, vilket leder till större efterfrågan efter btc...

Visa signatur

så mycket att vilja göra, så lite tid

Permalänk

19$+

Visa signatur

i5 3570K 3,4GHz | Noctua NH-C12P SE14 | Cooler Master HAF XB EVO | Asus MAXIMUS V GENE | G.Skill 8GB 1600Mhz Ripjaws X | FD Newton R2, 800W 80+ Modulär | MSI Radeon R9 280X 3GB | Samsung SSD 830 256 GB | www.muforce.se - Quake Live clan