Permalänk

Det finns en liten lucka på plåten. Så det bör gå. Men om det krävs att ta bort moderkortet så tar jag definitivt kort på det. Annars kommer jag vara ganska vilsen.

Men i vilket fall som helst så måste jag vänta till månadsskiftet för att kylaren ska komma in till komplett. Desutom spelar jag inget nu ändå.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Känns det för jobbigt kan du alltid skaffa "lillebror" CoolerMaster TX3, sitter en 92mm fläkt på den istället för 120mm, så den är lite mindre och sitter fast med samma sorts spända metallstag som orginalkylarna gör.

Mindre krångel, men inte riktigt lika bra kylare, även om det mesta spöar orginalkylaren.

Visa signatur

Shadows never sleep...
Specs: Ryzen 5600X, Powercolor Fighter RX 6700XT, ASUS B550-I ITX, 32GB 3600MHz DDR4, Bitfenix Phenom µ-ATX

Permalänk
Skrivet av blackeagle:

Känns det för jobbigt kan du alltid skaffa "lillebror" CoolerMaster TX3, sitter en 92mm fläkt på den istället för 120mm, så den är lite mindre och sitter fast med samma sorts spända metallstag som orginalkylarna gör.

Mindre krångel, men inte riktigt lika bra kylare, även om det mesta spöar orginalkylaren.

Jepp, en TX3:a skulle funka om TS inte orkar vänta, lite klenare kylare, men med OK prestanda och lättare fastsättning (som Arctic Cooling Freezer Pro 7 rev2).

Visa signatur

~Pelle~

Permalänk
Permalänk

Jepp

Visa signatur

~Pelle~