Vad ska jag göra med mina 92mm fläktar?

Permalänk
Medlem

Vad ska jag göra med mina 92mm fläktar?

Har skitmånga 92mm fläktar jag köpt billigt för länge sen, vanlig 3-pins kontakt är det på alla.
Vad tycker du jag ska göra med dem?
Vilka inköp behövs göras?
Vilka verktyg behövs?

Permalänk

extra bordsfläktar dirr.

Permalänk
Medlem

bygg en gigantisk bordsfläkt med alla fläktar med fungerande fläktkylning och bordsfäste eller en AC kanske som någon hade gjort i galleriet med koppar rör med vatten i bara en idé

Permalänk
Medlem

Hur många har du?

Permalänk
Medlem

Bygg en ställning med alla fläktar som du sedan matar med ström från ett tjuvkopplat nätagg :>

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shrudder:

Bygg en ställning med alla fläktar som du sedan matar med ström från ett tjuvkopplat nätagg :>

ne från vägguttaget hehe. Det händer inte så mycket annat än att det äger poff och luktar "gott"

Permalänk
Medlem
Skrivet av burken_swe@yahoo:

ne från vägguttaget hehe. Det händer inte så mycket annat än att det äger poff och luktar "gott"

I love the smell of burned hardware in the morning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av olle360:

Hur många har du?

33st

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Bordsfläkt. 8 hög, 4 bred. Du behöver: lödkolv, tenn, krympslang, veta hur man lödar, lim i mängder och till sist en kamera för att du ska visa upp resultatet här.

Permalänk
Medlem

Alla goda ting är 33 ???

Permalänk
Medlem

köp lika många till och bygg ett chassi av dem, itx chassi där värmeproblem inte finns ^^

Permalänk
Medlem

Men om jag vill borra hål i en plastskiva med pelarborr/borrstativ och hålsåg/hålskärare, då behöver jag minst 138mm gapdjup på borrstativet för att kunna borra mittenhålen.
Kan jag köpa ett billigare borrstativ med lägre gapdjup och borra mittenhålen genom att placera pelaren i ytterhålen?

Går det borra hål utan stativ över huvud taget, eller går det åt helvete? Har förresten ingen borr ens.

Är det bättre idé att använda en sån här bågfil http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=164027946

Permalänk
Medlem

ska gå på dollarstore och kolla om de har något billigt vinställ liknande det här fast större, http://presentbutikkonstfull.shop.textalk.se/sv/vitt-och-lant...

Lär de ju inte ha, men har man tur så