Tipsa om och diskutera honeycomb anpassade appar för surfplattor här!

Permalänk
Medlem

Tipsa om och diskutera honeycomb anpassade appar för surfplattor här!

Hej !

Eftersom det inte verkar finnas någon tråd om detta så startar jag en.
Vilka är era bästa apptips ?

Gratisappen QuickPic tycker jag är bra. Den ger märkbart högre bildkvalitet än den inbyggda bildvisaren.

När det gäller mediaspelare så verkar Rockplayer lite funka bra för det mesta. Den kan köra sådant som alla andra spelare jag testat gått bet på.
Dock verkar samtliga spelare ha problem med .avi filmer, iallfall de från min digitalkamera.

EzPDF är en bra PDF läsar app. Den kan ofta göra en egen klickbra innehållsförteckning och har många bra funktioner. En störande nackdel/feature är att scrollen stannar vid slutet på varje sida.

Edit : Eftersom det tydligen finns en likdan tråd fast för mobiltelefoner så gör jag om denna till en mostsvarihetet för surfplattor.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Ok, ändrat.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Känner någon till någon bra app för att rita bilder och föra anteckningar med touch ?
Är lite förvånad att någon sådan inte följde med per default på Asus transformer.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Någon som vet något bra anti virus och malware scanner/skydd för Android? Har råkat ut för någon app som skickat mms så behöver jag har upptäckt att man behöver skydd:)

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Medlem

Lista för appar/spel som är anpassade för android surfplattor och appar/spel som skalar bra

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1032381