Permalänk
Medlem

Hur beroende får man vara?

satt för en stund sedan vid datorn och surfade på sweclockers och tänkte nä nu får jag göra något annat så jag tar telefonen och slänger mig i sängen vad är det första jag gör? jo öppnar sweclockers mobila sida förstås :/

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Desktop Fractal Design Define 7 Compact | Asus ROG Strix B650E-F Gaming | AMD Ryzen 7700X | Kingston Beast 32GB 5600Mhz | Asus AMD Radeon 6900XT ROG Strix LC | Samsung 970 EVO 1TB NVMe | Fractal Design Ion Gold 650W Skärm Asus ROG XG43UQ NAS X-Case Extra Value 424 | Supermicro X10DRL-i | 2xIntel Xeon E5-2640 v3 | Samsung 4x16GB ECC | EVGA Supernova G2 1300W | WD Red 8x3TB 8x6TB | Seagate Ironwolf 8x8TB | Samsung 840 Evo 2x256GB | Freenas 11.1 | UPS Eaton Powerware 3S 700 DIN

Permalänk
Medlem

Det brukar bli runt 8-12 timmar varje dag på sweclocker. Inte alls beroende.

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Musikälskare

Hmm ja så har de väll varit för mig sen 2002 ^^

Välkommen i klubben <3

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

DN borde kanske skriva en artikelserie om Sweclockers-beroende.

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk
Medlem

Tur man inte har en bärbar eller smurfmobil Men det blir en del tid framför Swec...

Permalänk
Medlem
Skrivet av fesen:

det blir en del tid framför Swec...

Nästan för mycket...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Nästan för mycket...

haha ja jävlar, jag som trodde jag var nörd du har fler inlägg än mig trots att jag varit medlem ett tag nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av fesen:

haha ja jävlar, jag som trodde jag var nörd du har fler inlägg än mig trots att jag varit medlem ett tag nu

http://www.sheldonshirts.com/Graphic%20Files/nerdalert.jpg

Det handlar inte om hur många inlägg man har. Det handlar om hur mycket man är på denna fantastiska sida. Må Sweclockers finnas i all evighet. Amen!

Visa signatur

^^

Permalänk
Medlem

När jag stänger fliken i webbläsaren så öppnar jag sen en ny flik, och går tillbaka till Sweclockers. Eller...att jag markerar adressfältet och skriver Sweclockers när jag är på Sweclockers. Eller...att jag byter webbläsare och går till Sweclockers...

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass