Vad ska man svara på det här? Installation av D-Link DNS-320

Permalänk
Medlem

Vad ska man svara på det här? Installation av D-Link DNS-320

Hjälp nån

Permalänk
Medlem

om den lyser lila så svarar du ja?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Burks:

om den lyser lila så svarar du ja?

Känns lite som en kuggis tycker jag, pratar vi om just den du har köpt eller ska han gå och kolla grannens så att den också lyser? har också hört att vissa av dessa produkter kan vara felprogrammerade och egentligen ska det stå "vill du att din D-Link-produkt ska förstöra sig själv?"

Eller så trycker du bara ja om det lyser lila, nej om det inte lyser lila....

Permalänk
Medlem

Hehe, tack för tipsen pojkar, jag kan dock inte hitta delen av NASet man eftersöker
(se bilden igen så hajar ni)

Permalänk
Medlem
Skrivet av SM-LoD:

Känns lite som en kuggis tycker jag, pratar vi om just den du har köpt eller ska han gå och kolla grannens så att den också lyser? har också hört att vissa av dessa produkter kan vara felprogrammerade och egentligen ska det stå "vill du att din D-Link-produkt ska förstöra sig själv?"

Eller så trycker du bara ja om det lyser lila, nej om det inte lyser lila....

Inte för att jag förstog så mycket men ok

Permalänk
Medlem

DNS-320 har en lysdiod för varje hårdisk på framsidan, i början när man sätter på NASen har jag för mig den blinkar, och sen blir till ett fast sken, men är väl mer blått än lila, så om den lyser tryck Ja

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk
Hedersmedlem

Tramstråd för att D-links översättare snubblat på tangentbordet. Väx upp!!!

* Tråd låst *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.