Vart kan man hitta PSU-Bracket??

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlstad
Registrerad
Okt 2008

Vart kan man hitta PSU-Bracket??

Hejsan, jag skulle behöva ett PSU-Bracket för Corsair TX650! Men vart hittar man det? vore jätte snällt ifall någon som vet kan länka,spelar ingen roll om det är en web-shop utomlands,Dock helst ifrån sverige! Har letat som en tok men ej funnit en =/

ALIENWARE Predator 2.0 Black Case | i5 4670K @ 3,7Ghz | ASUS GTX 970 STRIX OC 4GB | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth 2016 | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.1

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Jan 2010

Den som man får med nätaggregatet, duger inte den?

PSU: BeQuiet Dark Power Pro 11 1000w Case: Fractal Design Define S
GPU: EVGA GTX 1080 FTW SLI Watercooled
RAM: Corsair Vengeance LPX 2x16GB
Motherboard: MSI GAMING M7
CPU: i7 6700k @ 5Ghz

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Jul 2001
Skrivet av 13ers3rk:

Skrivet av Kevlarheart:

Hejsan, jag skulle behöva ett PSU-Bracket för Corsair TX650! Men vart hittar man det? vore jätte snällt ifall någon som vet kan länka,spelar ingen roll om det är en web-shop utomlands,Dock helst ifrån sverige! Har letat som en tok men ej funnit en =/

http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e25990fe9798_SX-TX%20PSU%2...

Den följer med lådan & inte nätagget, vad jag vet??

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur?
PC
HTPC
Mediaspelare

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2009

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlstad
Registrerad
Okt 2008
Skrivet av 13ers3rk:

Nja, Jag måste modda den, och det behöver ja antagligen inte med sånt jag visar på bilden.

Redan hört med dom. Dom har ingen på lager nånstans i hela US eller EU.

ALIENWARE Predator 2.0 Black Case | i5 4670K @ 3,7Ghz | ASUS GTX 970 STRIX OC 4GB | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth 2016 | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.1

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
-
Registrerad
Sep 2004
Skrivet av Kevlarheart:

http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e25990fe9798_SX-TX%20PSU%2...

Varför behöver du en såndär separat bracket? Är det för att få det att passa till ditt Alienware predator 2 chassi? Isåfall är det rimligen Alienware du borde vända dig till... Vad har du för bracket nu, och varför passar inte den? (Corsair följer ju vanliga ATX-standarden)

Typ 99% av alla vanliga chassin har ju allting integrerat i chassit för att kunna skruva dit en vanligt ATX PSU utan att behöva några adaptrar eller liknande. Det är väl nästan bara typ vissa Antec och Lian-Li chassin som kör med nån form av adapterplattor nuförtiden.

maybe i'm a one trick pony
but i ride it ride it ride it ride it
ride it honey

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlstad
Registrerad
Okt 2008
Skrivet av Roger W:

Varför behöver du en såndär separat bracket? Är det för att få det att passa till ditt Alienware predator 2 chassi? Isåfall är det rimligen Alienware du borde vända dig till... Vad har du för bracket nu, och varför passar inte den? (Corsair följer ju vanliga ATX-standarden)

Typ 99% av alla vanliga chassin har ju allting integrerat i chassit för att kunna skruva dit en vanligt ATX PSU utan att behöva några adaptrar eller liknande. Det är väl nästan bara typ vissa Antec och Lian-Li chassin som kör med nån form av adapterplattor nuförtiden.

Löste sig nu, Hade problem med att få plats med H50 Radiatorn. Men Gjorde så att jag skruvade dit den först och sen satte dit nätagget! Skruv hålen för att sätta fast nätagget var lite avlånga, så skruva fast så högt upp det gick och nu funkar det finfint!