cloudbaserad att-göra-lista/projekt

Permalänk
Medlem

cloudbaserad att-göra-lista/projekt

Letar efter en enkel och smart internettjänst där jag kan göra att-göra-listor och(eller) projekt. Jag gillar smidigheten med googles TASKS - men skulle i detta fall behöva något mer detaljerat, med t.ex. delmoment och liknande.

Finns många tjänster - remember the milk m.fl. - och jag tänkte att istället för jag prövar allihopa, så kan väl ni rekommendera någon ni använt?

Tacksamt!

Permalänk
Medlem

Även jag är intresserad av en sån här tjänst. Testat wunderlist lite, funkar fint med telefonen o så, men hade också föredragit nått system där jag kan skriva utförligar om uppgiften som måste utföras.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Korsordsguru

Jag tror att Trello är vad du letar efter.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av DaLys:

Jag tror att Trello är vad du letar efter.

Väldigt intressant tips! Kul att se hur dessa mindre självständiga uppstickare är betydligt effektivare än etablerade giganter som Lotus, Sharepoint osv.

Angående Evernote: Detta är ett program jag fullständigt älskar. Men, det fungerar snarare som en "låda" där jag lägger massa intressanta urklipp från weben. Som en att-göra-lista tycker jag evernote är lite trubbigt.

Permalänk
Medlem

Även jag kör evernote flitigt, speciellt under föreläsningar. Men tack för tipset om Trello, verkar smidigt!