Letar efter en enkel och smart internettjänst där jag kan göra att-göra-listor och(eller) projekt. Jag gillar smidigheten med googles TASKS - men skulle i detta fall behöva något mer detaljerat, med t.ex. delmoment och liknande.
Finns många tjänster - remember the milk m.fl. - och jag tänkte att istället för jag prövar allihopa, så kan väl ni rekommendera någon ni använt?
Även jag är intresserad av en sån här tjänst. Testat wunderlist lite, funkar fint med telefonen o så, men hade också föredragit nått system där jag kan skriva utförligar om uppgiften som måste utföras.
Väldigt intressant tips! Kul att se hur dessa mindre självständiga uppstickare är betydligt effektivare än etablerade giganter som Lotus, Sharepoint osv.
Angående Evernote: Detta är ett program jag fullständigt älskar. Men, det fungerar snarare som en "låda" där jag lägger massa intressanta urklipp från weben. Som en att-göra-lista tycker jag evernote är lite trubbigt.