Xbmc Problem i bibloteksläge.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
kungsbacka
Registrerad
Jul 2010

Xbmc Problem i bibloteksläge.

Tjena! La precis in ett par hundra filmer i xbmx och när man kör biblioteksläge saknas det ju endel filmer. Anledningen till detta är att det saknas filminformation pga inkorrekt namn på filerna. Jag undrar därför om det finns något sätt att se vilka filmer som saknar filminformation utan att gå igenom varenda film.

Tackar i förväg.

// Benjamin

|| AMD Phenom II 1055T 4GHz || CoolIT ECO A.L.C. || 4GB 1600MHz RAM || Asus Crosshair IV Formula || 34cm E-kuk || p-12 Chassi ||

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Mark
Registrerad
Dec 2010

Samma problem, jag brukar bara ta och kolla på omslags bilden till varje film, om den ser ut som en bit av filmen så saknas information.
Tar bara några minuter med alla mina filmen, 1.5tb.

Intel 2500K . Radeon 6950 2Gb . Fractial Design R3 . Vengeance 8GB 1600Mhz . Kingston SSDnow 120GB
4TB . Fractial Design 500W

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
kungsbacka
Registrerad
Jul 2010

Men alltså när jag har biblotektsläge så dyker vissa filmer inte upp överhuvudtaget.. Och när jag inte kör bibloteksläge så ser man ju inte några omslag.. ?

|| AMD Phenom II 1055T 4GHz || CoolIT ECO A.L.C. || 4GB 1600MHz RAM || Asus Crosshair IV Formula || 34cm E-kuk || p-12 Chassi ||

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2010

Byt till något annat än biblioteksläga så länge då?

off topic: Aldrig smart att posta på forum med avatar på ett troll.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
kungsbacka
Registrerad
Jul 2010

haha men grejen är ju att jag vill se vilka filmer som fattas i bibloteksläge och orkar inte kolla det manuellt eftersom jag har flera hundra filmer...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2005

Gå in under Videos i huvudmenyn och välj mappen där du har filmerna i så kommer du se alla filmernna med/utan covers.

One fool can ask more questions in a minute than twelve wise men can answer in an hour.
--Nikolai Lenin