Permalänk
Medlem

Easynote SB87 Drivers

Hej, jag har blivit av med mina Drivrutins skivor, har också kollat packard bell´s hem sida efter drivrutiner, men de har tagit bort drivrutiner för den modellen -.-, så jag undrar ifall någon har eller vet vart jag kan hitta drivrutiner till den modellen, eller om det finns något program som kan hjälpa mig att hitta dem. OS som ska installeras är Win 7 64-bit.

Tack i förhand.
Mvh. Oskar.

Permalänk
Skrivet av Minimalm:

Hej, jag har blivit av med mina Drivrutins skivor, har också kollat packard bell´s hem sida efter drivrutiner, men de har tagit bort drivrutiner för den modellen -.-, så jag undrar ifall någon har eller vet vart jag kan hitta drivrutiner till den modellen, eller om det finns något program som kan hjälpa mig att hitta dem. OS som ska installeras är Win 7 64-bit.

Tack i förhand.
Mvh. Oskar.

När du var på P-B sida, testa du då att skriva in burkens service tag beteckning och sökte på detta? Om detta blev resultatlöst så googla på: windows 7 64 bit drivers for packard bell Easynote SB87. Om burken har vista som orginal os och du inte kan hitta rätt drivers för w 7 64 så brukar motsvarande vista 64 drivers funka.