Mina 90tals jeans är utnötta, dags för Chinos! Vilka passar en skinny kille?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2005

Mina 90tals jeans är utnötta, dags för Chinos! Vilka passar en skinny kille?

Tänkte köpa byxor, inte gjort det sedan sent 90tal.

Tänkte mig Chinos! Nu är mina mått lite, annorlunda. Är skinny som utomjordingarna i Falling Skies.

Midja: 79 cm / 39,5 cm
Innerbenslängd: 77 cm / 38,5 cm
Stuss: 91 cm / 45,5 cm
Höftmått: 89 cm / 44,6 cm

Nu önskar jag om tips och råd, inför chino köpet. Ska kolla på "Storleksguiden" blint, ska man lägga på några cm?

Länka gärna till något som kan passa, gärna på Nelly där man har studentrabatt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2002

Annars så har New yorker ett rätt bra utbud av jeans till er med tändstickor till ben.

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Arlanda!
Registrerad
Nov 2002

Förfan, gå och testa om du inte ens vet vilken storlek som passar dig.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2005

bor lååångt ifrån civilisation.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borås
Registrerad
Okt 2002

Jag önskar att mina byxor också höll i 12 år, hatar att köpa kläder... Ett tips är att kolla storleken på sina befintliga byxor (om storleken fortfarande går att läsa av på märkskylten). Detta förutsatt att de gamla byxorna fortfarande passar.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Maj 2010

Jag brukar alltid be dom i affären ta fram något som dom tror passar mig. Sen brukar de springa runt som galningar, de får ta reda på storlek och hela köret.

Hur kan du inte ha köpt byxor sen 90 talet mina jeans håller max ett halvår oavsett prisklass.

Intel i7 930, Asus P6T Deluxe V2, Corsair Vengance 6GB DDR3, Asus GeForce GTX 560 Ti 448, Corsair TX 750W, Samsung 830 256 GB, Samsung Syncmaster P2350, Logitech G35, Logitech G9, Logitech Z-5500, Playstation 3 Slim

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borås
Registrerad
Okt 2002

Han kanske köpte 50 par jeans på 90-talet och lade upp som lager i garderoben. Även om man gör åt 3 par om året så kan de ändå räcka lång tid...