Grafikkortsmuseum i Ukraina

Permalänk
Medlem

Grafikkortsmuseum i Ukraina

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce
OS: Win 10 pro Mobil: Motorola G5 Plus.

Permalänk
Medlem

Fräckt! Får mig att tänka på mina 3DFX Voodoo kort man hade

Då var det 4 MB ram som gällde, 1996-97 tror jag det var.

Permalänk
Medlem

strålande!

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem

Bara de inte får för sig att överklocka på för låg volt och kylning så ska det nog gå bra.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Synd bara att dom visade upp allt på dom där 2 bilderna

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk

Härligt dock hade det varit mer roligare om kartonger hade varit med bakom och det var lite krimskrams runtomkring som brukar medfölja.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Jag tycker det hade varit kul om sweclockers hade gjort en artikel om grafikkortens historia. Berättat lite om dom viktigaste och populäraste korten.

Hade nog varit mycket intressant läsning.

Permalänk
Medlem

Redaktionen borde åka dit, som research

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sgt. Stinger:

Redaktionen borde åka dit, som research

Emil har redan fått sin stråldos för de närmaste åren framöver