Ny TYST system hårddisk

Permalänk
Medlem

Ny TYST system hårddisk

Har tänkt att köpa ny system hårddisk då min vibrerar fruktansvärt mycket. Jag tror jag har sata 3,0. Den ska vara snabb men TYST! Ingen ssd då jag inte har råd med det. Hade tänkt mig 300-500 kr.

Visa signatur

Yamaha CR-2020 med Pioneer HPM-70 samt Stax ''new'' SR-3 tillsammans med Stax SRD-5sb.
Tandberg Huldra 10 med Pioneer HPM-40.

Permalänk
Inaktiv

Har aldrig haft problem med någon hårddisk, Samsung F3 ska fungera bra.

Permalänk
Hedersmedlem

Att den vibrerar kanske beror på hur den sitter och inte på själva hårddisken. Har du försökt göra något åt vibrationerna?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Samsung spinpoint F3 är väll rätt tyst och sval.

Visa signatur

Desktop:| Corsair Crystal 280x | 2700 @ 4GHz | Corsair H100i PRO RGB |MSI B450M Mortar | Corsair Vengeance RGB PRO 16GB |Samsung 850 500GB & 860 1TB | Gigabyte 2080 Ti Gaming OC | Corsair RM850xV2 |
( För att garanterat svar skicka PM)

Permalänk
Medlem

Montera riktigt, förövrigt är Samsung F3 en mycket prisvärd HDD.

Permalänk
Medlem

Som alla säger, Samsung F3. Se dock till att köpa 1tb disken, 500gb är långsammare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shimonu:

Att den vibrerar kanske beror på hur den sitter och inte på själva hårddisken. Har du försökt göra något åt vibrationerna?

Skickades från m.sweclockers.com

Jag vet att det är hårddisken då jag har provat att hålla i den. Men i min nya dator så sitter den fast med skruv och gummi ringar så det vibrerar inte lika mycket.

Visa signatur

Yamaha CR-2020 med Pioneer HPM-70 samt Stax ''new'' SR-3 tillsammans med Stax SRD-5sb.
Tandberg Huldra 10 med Pioneer HPM-40.

Permalänk
Medlem