Permalänk

Inspiration?!?

Hej!
Min hjärna helt slut snälla kom med inspirationsförslag hur jag ska sleeva mitt nätagg behöver inspiration jag ska sleeva hela nätagget + sata kablar vad ska jag ha för färg vill ha det clean looking så hade nog bara tänkt mig en färg? Tänker köpa sleeve från djungelapa så kolla där, den som kommer med det vinnande förslaget vinner äran <3
Tack på förhand!

Visa signatur

Dator: Fractal Design R3 | Asus P67 Sabertooth | Intel i5 2500k 3.3ghz | Cooler Master EVO 212 | Corsair Force 120GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | G.Skill Ripjaws 8gb 1600mhz | Corsair HX 750w | Gainward GeForce GTX 570 "Phantom"
Tillbehör: Mionix Naos 8200 | Mionix Zibal 60 | Mionix Sargas 900 | Sennheiser G4ME One | Harman/Kardon Soundsticks II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gangst3r:

Hej!
Min gärna e helt slut snälla kom med inspirationsförslag hur jag ska sleeva mitt nätagg behöver inspiration jag ska sleeva hela nätagget + sata kablar vad ska jag ha för färg vill ha det clean looking så hade nog bara tänkt mig en färg? Tänker köpa sleeve från djungelapa så kolla där, den som kommer med det vinnande förslaget vinner äran <3
Tack på förhand!

Sleeva i samma färg som dina övriga komponenter. Har du t.ex. rött i din dator - Sleeva rött och vitt t.ex.

Visa signatur

Citera för svar!

Stationär: Fractal Design Define R6 | Asus Z370-P | Intel i7 8700k @ 3.7 Ghz | Corsair Vengeance LPX 32GB CL15 @ 3000 Mhz | Asus STRIX GTX960 4GB | Fractal Design Celsius S24 | 5 TB HDD | 250GB SSD (Samsung 850 EVO), 128GB SSD (Crucial M4) | Corsair HX 850W | W10
Bärbar: Sony Vaio Pro 13.3" | i7-4500U | 8GB RAM | 256GB SSD | Ubuntu

Permalänk
Skrivet av RedRetro:

Sleeva i samma färg som dina övriga komponenter. Har du t.ex. rött i din dator - Sleeva rött och vitt t.ex.

aa det e just det jag har inget tema för jag har röda fläktar, blått nätagg, brunsvart moderkort så det finns inget tema men mitt chassi kommer nytt på ingång det e ett Lian Li så det e svart på utsidan och aluminium silvrig på insidan så jag har nog tänkt mig helt svart, helt svart eller helt silvrig skulle bara kolla fall jag fick några på förslag men ditt va inte dumt ska ta åt mig av det tack

Visa signatur

Dator: Fractal Design R3 | Asus P67 Sabertooth | Intel i5 2500k 3.3ghz | Cooler Master EVO 212 | Corsair Force 120GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | G.Skill Ripjaws 8gb 1600mhz | Corsair HX 750w | Gainward GeForce GTX 570 "Phantom"
Tillbehör: Mionix Naos 8200 | Mionix Zibal 60 | Mionix Sargas 900 | Sennheiser G4ME One | Harman/Kardon Soundsticks II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gangst3r:

aa det e just det jag har inget tema för jag har röda fläktar, blått nätagg, brunsvart moderkort så det finns inget tema men mitt chassi kommer nytt på ingång det e ett Lian Li så det e svart på utsidan och aluminium silvrig på insidan så jag har nog tänkt mig helt svart, helt svart eller helt silvrig skulle bara kolla fall jag fick några på förslag men ditt va inte dumt ska ta åt mig av det tack

Om du inte har något speciellt tema så funkar alltid svarta sleeves

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gangst3r:

Hej!
Min GÄRNA e helt slut snälla kom med inspirationsförslag hur jag ska sleeva mitt nätagg behöver inspiration jag ska sleeva hela nätagget + sata kablar vad ska jag ha för färg vill ha det clean looking så hade nog bara tänkt mig en färg? Tänker köpa sleeve från djungelapa så kolla där, den som kommer med det vinnande förslaget vinner äran <3
Tack på förhand!

Haha, det där var riktig natthumor.. en sådan felstavning!

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Skrivet av 13ers3rk:

Haha, det där var riktig natthumor.. en sådan felstavning!

hahahah oj det såg jag inte soz4felstavning xD

Visa signatur

Dator: Fractal Design R3 | Asus P67 Sabertooth | Intel i5 2500k 3.3ghz | Cooler Master EVO 212 | Corsair Force 120GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | G.Skill Ripjaws 8gb 1600mhz | Corsair HX 750w | Gainward GeForce GTX 570 "Phantom"
Tillbehör: Mionix Naos 8200 | Mionix Zibal 60 | Mionix Sargas 900 | Sennheiser G4ME One | Harman/Kardon Soundsticks II