Permalänk
Avstängd

kuvertet kostar en del och har "inbyggt" porto...

Permalänk
Medlem

Ett tag fick jag räkningar som var till en annan person med samma efternamn och adress på samma gata som mig, men inte samma nummer. Dock fanns det ingen vid det namnet på den adressen. Posten hade smetat på en kliserlapp med mitt namn och adress på. Så jag skrev utanpå att jag inte var rätt mottagare och la det på lådan. Det fortsatte så ett tag, jag fortsatte få den snubbens telefonräkning varje månad, och det verkar som ingen fattade vinken. Till slut ledsnade jag och började kasta dem rakt i återvinningen. Efter en eller ett par månader slutade jag då att få räkningarna...

Gissar på att han fick förseningsavgift/inkassobrev, vilket borde fått fart på hans vilja att adressändra.

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tcntad:

hahaha du har fått skiten skickat hem till dig^^

Postens sommarjobbare!

Ha ha.:) Jag tänkte samma sak när jag såg bilden. LOL!:P

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Något var blivit fel antagligen, antar du aldrig gör. Alltid lika kul när ett helt Företag får på sig saken för att någon som arbetar där gjort ett misstag.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE