Permalänk
Medlem

Steelseries Sensei!

Verkar som Steelseries släpper en ny mus nästa månad som visst ska ha 11.400 DPI och vara "worlds most customizable mouse".
Länk hittar ni här: http://steelseries.com/products/mice/steelseries-sensei

Priset ska ligga runt 89.99 pund, eller 89.99 dollar. Så om frakten är någorlunda så skulle man tjäna in att beställa från USA om nu priset i Sverige även hamnar runt 900kr.

Jag som redan planerat att köpa en mus kommer nog att köpa den här om priset tar sig.

Permalänk

Verkar helt klart väldigt lovande. Hoppas på ett vettigt pris.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Asus Maximus IV Gene-Z | Intel i5 2500K @ Stock | Asus GTX 580 DCII | Corsair Vengeance 8 GB | Crucial M4 64 GB | Samsung F3 1000 GB |
| Corsair AX750 | Fractal Design Arc Mini + 2x Silverstone AP-121| Mionix Naos 3200 | Microsoft Sidewinder X4 | LG M227WDP |

Permalänk
Medlem

Inget tum/lillfinger stöd - skulle inte ens fundera på den. Bortsett från all mjukvaru bling, ser den ut som en Microsoft budget mus.

Dom borde skapa Ikari II istället...

Permalänk
Medlem
Skrivet av murklor:

Inget tum/lillfinger stöd - skulle inte ens fundera på den. Bortsett från all mjukvaru bling, ser den ut som en Microsoft budget mus.

Dom borde skapa Ikari II istället...

Njae, det är ju det som är bäst med Steelseries, att allt är så simpelt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av murklor:

Inget tum/lillfinger stöd - skulle inte ens fundera på den. Bortsett från all mjukvaru bling, ser den ut som en Microsoft budget mus.

Dom borde skapa Ikari II istället...

Hehe, du klagar på MS Intellimouse? En av de bästa mössen genom tiderna.

Visa signatur

... zzZZzzzZzzzzzZzzz ....

Permalänk
Medlem

Vilken jäkla bra mus !!

Sensei gjorde att min RAZER lachesis åkte ut på altanen så att någon katt kan jaga den istället....
Sensei var mycket exaktare än Razer musen, det märktes vid första användningen.

Visa signatur

2500K | Asrock extreme 4 gen 3 | OCZ 1000W gold | 16Gb ram | EVGA GTX780 SC ACX | fractal design ARC | Intel 320 120gb | A-data 510 120gb | TrackIR | Saitek X65 HOTAS |

Flest saker när man dör vinner !!

Permalänk
Medlem

När de säger "most customiseable", någon mer som tänker på SAITEK R.A.T.T MOUSE?

Visa signatur

Be wiser than other people if you can; but do not tell them so.

►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem
Skrivet av GuDis:

Vilken jäkla bra mus !!

Sensei gjorde att min RAZER lachesis åkte ut på altanen så att någon katt kan jaga den istället....
Sensei var mycket exaktare än Razer musen, det märktes vid första användningen.

hämtade min idag + en steelseries s&s solo musmatta.

underbar combo måste jag säga! var rädd att musen skulle vara för liten men den var tom lite större än min razer copperhead (bredare iaf)

overall mycket bra mus med oändligt med inställningar!

Skickades från m.sweclockers.com