Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örnsköldsvik
Registrerad
Dec 2010

Ny SSD, vilken?

Skulle vilja veta vad ni säger om vilken disk man borde välja. Tänkte mig Crucial M4 eller Corsair SF3. Ge gärna förslag på annan disk. Gärna 120G. Kommer jag få problem med nån av dom? Har ett crosshair IV formula.

Asus gtx1080, i5 3570k@4.2 ghz, 16gb dominator 1600mhz, Gigabyte z77ud5h Mobo, Zalman 850 PSU.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Maj 2008
Skrivet av Rickebab:

Skulle vilja veta vad ni säger om vilken disk man borde välja. Tänkte mig Crucial M4 eller Corsair SF3. Ge gärna förslag på annan disk. Gärna 120G. Kommer jag få problem med nån av dom? Har ett crosshair IV formula.

omtalat att Corsair SF3 (GT) och andra med samma styrkrets(som jag förstår det) Har stora problem, men sånt lär fixas med mjukvaru/firmware uppdateringar, men när är en annan sak. Över det riktigt bra SSD, billig.

Kolla annars i Sweclockers SSD test..

Skickades från m.sweclockers.com

i7 950 | Corsair A50 | ASUS STRIX GTX 960 4GB | 12GB Corsair DDR3 1600MHz | ASUS Sabertooth X58 | Crucial MX100 512gb | Fractal Design R3 | EVGA SUPERNOVA G2 750W

Trädvy Permalänk
Forumledare
Plats
Jönköping
Registrerad
Jun 2004

*tråd flyttad*

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på modereringen/forumet och glöm inte att tala om vilken tråd det handlar om. Kontaktvägar: albert@sweclockers.com, kontaktformuläret och moderatorernas gemensamma pm-konto. Annat användbart: regler och feedbackforumet. Funderar du på att anmäla ett inlägg? Tveka inte! Gör det även om du är osäker. Det är vår sak att bedöma det, inte din.