Alla vi som Hatar Erik och Mackan

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borås
Registrerad
Apr 2010

Alla vi som Hatar Erik och Mackan

Är det bara jag som hatar TV 6 dåliga program med Erik och Mackan.
Posta gärna här om jag inte är ensam med det.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lappland
Registrerad
Okt 2004

Ja det är bara du, Erik och Mackan är ju bra grejer! Iallafall jämfört med det mesta annat som är på tv som är rena dyngan...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kosmos
Registrerad
Mar 2003

Dom är ju bra mycket bättre om man jämför med CSI, Big Brother och sånt skit som förpestar tvkanalerna ordentligt.

Det som gör dom roliga är ju för att dom är vanliga svenssons till skillnad från Filip och Fredrik som är riktiga kulturbögar ur det perspektivet för att jämföra med andra radarpar i rutan.

- 8600K@Turbo - 2x8gb DDR4@3000mhz - 1060GTX 6gb@+150mz gpu/+700mhz mem med Accelero Twin Turbo II - Jonsbo U3 - AOC Agon AG271QG -

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jönköping
Registrerad
Nov 2004

Jamen sluta kolla på dom om du hatar dom så mycket då. Titta på något du tycker är roligt istället, så blir du lite gladare.

mjau

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Apr 2007

Men tack TS för att du varnade mig. Nu slösade jag bort fyra minuter av mitt liv på värdelöst skräp sökandes efter värdelöst skräp på jewtube.

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
東京
Registrerad
Aug 2003

Kanske inte värt sin egen tråd, men jag får nog ställa mig i led med TS av den anledning fesen gav. De har helt enkelt inget på TV att göra.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Aug 2003

Håller med riktiga töntar är dom förstår inte vad som är så ballt me dom bara larva sig allt dom gör.

Corsair Carbide 200R chassi med 2x120mm
i3-4370 @ 3,8GHz, 8GB DDR3
Asus Geforce GTX 1050 Ti 4GB
Windows 8.1 64Bit

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2006

jag skulle vilja också bli som dom helt ärligt, tänk hur mycket pengar de får bara för att ha kul?
resa runt världen och shit, larva sig prata me randoms etc. och få storkosan för de? JA TACK!

alltså kort sagt: De får cash för att unna sig!

Cpu: i5 4670k @ 4.2GHz | MSI Z87 Mpower | SLI MSI GTX 770 Lightning+Gaming 2 GB | Corsair CL10 1600Mhz 16GB VENGEANCE LP | Orange Phanteks PH-TC14PE-RD | Chassi: Fractal Design Define R4 Arctic White | MK 85 Brown : Deathadder
Ljud: Pioneer A616 Mark II | B&W DM309 + DM601S3 | Sennheiser PC360 G4ME | DJ Utrustning: Hercules DJ4SET |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Unknown
Registrerad
Jul 2007

Har inte sätt programmet eftersom jag inte kollar på TV knappt, men håller med som en skrev ovan, om man inte gillar programmet så är det ingen vits att kolla. Vissa gillar program som andra tycker är rent skräp, det man själv gillar är bäst för sig själv, sen får andra tycka va dom vill, men kan inte ändra på det:)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2009

Jag tycker väl varken att Erik & Mackan eller Filip och Fredrik tillför något viktigt till TV som media, men det är väl skoj att ha något annorlunda att titta på antar jag

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jan 2002

...

*tråd låst*

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe