Permalänk
Medlem

@BergEr: körde utan tabs i ett par år, never again... never again xD fy faaan va det inte går att spela utan dem

Visa signatur

Glöm inte att gilla bra inlägg!

AMD Ryzen 7 2700X | ASUS ROG STRIX GeForce RTX 2060 6GB OC Gaming |
Fractal Design Meshify S2 (Blackout) | ASUS ROG STRIX X470-F Gaming |
G.Skill Trident Z RGB 3200mhz 16GB | Samsung 970 EVO Series 500 GB M2 | Seasonic Focus Plus 750W

Permalänk
Medlem

Rätt okej bälte jag hittade. Tyvärr lite låga resistances men det andra är ju "helt okej."

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Kan göra +1 totems om någon här behöver, gör det gratis men tar gärna chisels/alchs

BergErs ingame

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergEr:

Kan göra +1 totems om någon här behöver, gör det gratis men tar gärna chisels/alchs

https://i.imgur.com/i2xMgNF.jpg

BergErs ingame

Eller behövs inte, såg att jag själv kunde göra det.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 16GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Avstängd

shaper nere idag, inget jag satsar på men kul att göra för första gången.

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem

Blev klar med mitt sista mål för ligan igår (få ok ele hit gear, HH, uber elder som sen blev ändrat till deathless när jag såg att fighten inte är så svår), men glömde starta streamen så fick göra om det

Uber elder deathless!
https://www.twitch.tv/videos/359996675
Jag är inte stolt med hur jag spelade, min första deathless var mycket mer clean. Men skyller på att jag har lägre fps med stream igång

Är ändå fint att casuals som mig också kan ta ner svåraste bossarna i spelet utan att dö eller lägga enorma summor på utrustning =D

Har spelat aurabot senaste fem ligorna så inte dödat några bossar. Blev första gången jag körde shaper, atziri, uber atzri och uber elder i den här ligan. Alla är nu dödade utan att jag själv dött.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Skrivet av BergEr:

Blev klar med mitt sista mål för ligan igår (få ok ele hit gear, HH, uber elder som sen blev ändrat till deathless när jag såg att fighten inte är så svår), men glömde starta streamen så fick göra om det

Uber elder deathless!
https://www.twitch.tv/videos/359996675
Jag är inte stolt med hur jag spelade, min första deathless var mycket mer clean. Men skyller på att jag har lägre fps med stream igång

Är ändå fint att casuals som mig också kan ta ner svåraste bossarna i spelet utan att dö eller lägga enorma summor på utrustning =D

Har spelat aurabot senaste fem ligorna så inte dödat några bossar. Blev första gången jag körde shaper, atziri, uber atzri och uber elder i den här ligan. Alla är nu dödade utan att jag själv dött.

Nice grattis, har du PoB eller profillink så man kan kika lite på karaktären? Tänkte prova mig på uber elder till helgen, men med en RF Jugg - men tror kanske att min HP pool och skada är lite dålig (7.7k hp, 150k shaper DPS (bara RF) og 2.5k netto life regen).

Permalänk
Medlem
Skrivet av python_ormen:

Nice grattis, har du PoB eller profillink så man kan kika lite på karaktären? Tänkte prova mig på uber elder till helgen, men med en RF Jugg - men tror kanske att min HP pool och skada är lite dålig (7.7k hp, 150k shaper DPS (bara RF) og 2.5k netto life regen).

Tack

Mapping setup (hur jag är gearad för allt utom uber elder, flyttar dock faster attack och gmp för bossar)
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/BergErs/char...

PoB med gear för uber elder https://pastebin.com/k0M8dVV2

Har bytt nästan alla jewels sen jag dödade den första gången och har en ny hjälm.
Dock fortfarande mycket att förbättra innan jag är nöjd

Ditt HP är nog ok så, skadan kan vara i det lägre men det ska gå bra tror jag.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem

Hade tur i templet idag

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem

Tänkte passa på att nämna att en tävling pågår just nu, skulle skriva om detta lite tidigare men glömdes bort.

Det har nyss börjat.
https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/a8b4c6/kammells...

Rekommenderar att kika via ziggyds twitch som tillsammans med octavian agerar host så att man kan följa fler lag samtidigt.
https://www.twitch.tv/ziggydlive

https://www.twitch.tv/ziggydlive

Förra omgången när det var solo var riktigt spännande, nu är det alltså en duo tävling istället.

Edit: Fin prispol nu också!
Var endast 100 dollar innan.

Citat:

Current prizes:

1st Place (65% of pool): $728

2nd Place (25%): $280

3rd Place (10%): $112

Edit: länkade fel reddit länk (thanks twitch)

Här är current race:
https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/ajxn6t/kammells...

Permalänk
Medlem

Massvis med underbara rips so far! Racet är snart över så ville länka en highlight från ett som vara sjuuukligt nära en rip.

Han överlevde med 37hp, det är i situationer som dessa man uppskattar att man valde den där 5% hp noden över lite mer damage istället.

https://clips.twitch.tv/BigTsundereGarlicRedCoat

Verkar som att det inte går att direktlänka ett klipp så här är länken istället.
Prispolen har tydligen gått över 10.000 återigen enligt kommentatorerna, då alla donationer går till vinnarna.

Edit: Bara minuter att jag postade detta så rippade även denna spelare.

https://clips.twitch.tv/LongImpartialPancakeKeepo

Inte allt för många kvar i racet nu, så nu gäller det mer eller mindre att överleva / dra lvl 85 så snart det är möjligt.

Edit2:

Lite BM från

havoc, som vann första plats.

Dold text

Han tyckte att det var en god tid att helt enkelt lämna streamen med 0.1% kvar till lvl.

Men men, mer som ett skämt såklart.
Hans kompanjon dog tidigare i spelet så det är imponerande att han fortsatte hålla ledar positionen solo gäntemot vissa andra som fortfarande hade en team-mate. Dock så var många utav de tävlande solo mot slutet då en av 2 i teamet dog.

Så nu slåss resterande om andra och tredje platsen.

Permalänk
Medlem

Fick mina tre vita sockets och kan nu avsluta ligan =D

Kring 9 dagar played (på två gubbar), är ganska nöjd med min gear även om jag skulle vilja byta ut nästan alla jewels (även funderat på att köra rare boots och byta quiver). Byta ut Call of the brotherhood hade också varit bra men orkade bara inte xD
Slutade bry mig om exp när jag kom till 96 därav den låga leveln (har en 99 40% ascendant i standard jag ska ta 100 på med denna gear)

Kan helt klar rekommendera builden om någon vill spela en ganska tanky ranged some kan köra allt i spelet. På t16 maps dör allt utom vissa gula på 1 hit och ofta dör saker två skärmar bort. Alla guardians (shaper och elder) går att facetanka med min gear och tål även en shaper slam på uber elder

Grym liga imo även om det är helt broken att farma Syndicate i låg level zones. Incursion, Bestiary och Delve some core content gör dock så mycket mer än ligan imo.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem

Blev lite nyfiken på det här spelet och nästan sugen på att börja. Hur nybörjarvänligt är det? Känns nästan som man drunknar av all information som finns och alla builds/talents. Speciellt om man är ute efter den mest optimala builden medan man levlar. Men man kanske inte ska bry sig så mycket om det utan bara levla på?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergEr:

Fick mina tre vita sockets och kan nu avsluta ligan =D
https://i.imgur.com/uqsPBZJ.jpg

Kring 9 dagar played (på två gubbar), är ganska nöjd med min gear även om jag skulle vilja byta ut nästan alla jewels (även funderat på att köra rare boots och byta quiver). Byta ut Call of the brotherhood hade också varit bra men orkade bara inte xD
Slutade bry mig om exp när jag kom till 96 därav den låga leveln (har en 99 40% ascendant i standard jag ska ta 100 på med denna gear)

Kan helt klar rekommendera builden om någon vill spela en ganska tanky ranged some kan köra allt i spelet. På t16 maps dör allt utom vissa gula på 1 hit och ofta dör saker två skärmar bort. Alla guardians (shaper och elder) går att facetanka med min gear och tål även en shaper slam på uber elder

Grym liga imo även om det är helt broken att farma Syndicate i låg level zones. Incursion, Bestiary och Delve some core content gör dock så mycket mer än ligan imo.

Har du någon form av build guide? för en total poe noob som jag

Visa signatur

Of all the things Ive lost, I miss my mind the most

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alotiat:

Blev lite nyfiken på det här spelet och nästan sugen på att börja. Hur nybörjarvänligt är det? Känns nästan som man drunknar av all information som finns och alla builds/talents. Speciellt om man är ute efter den mest optimala builden medan man levlar. Men man kanske inte ska bry sig så mycket om det utan bara levla på?

Beror ju på vad man räknar som nybörjarvänligt och hur fort man lär sig saker. Men det är enormt med information att ta in, dock är det inget man behöver lära sig direkt. Det kan ta tid och lär göra det. Men är man smart och tänker när man spelar listar man ut väldigt mycket innan man är klar med storyn, är man en som aldrig tänker när man spelar (majoriteten av spelare) så kommer man inte ha lärt sig spelet på 2000h.

Skrivet av Mrwite:

Har du någon form av build guide? för en total poe noob som jag

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2185943/page/1

Det är inte en bra första build, kräver lite cash att få igång på bra nivå. Jag spealde arc totems till lvl 90 på en templar tills jag hade 20ex~ och kunde köpa gear för ele hit.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem

Inte orkat läsa igenom hela tråden
Men finns det någon som skulle kunna tänka sig att lira lite någon dag? Kört lite betrayal men inte tyckt att det är jättekul så har inte blivit att man spelat så mycket denna leaguen, men finns det ett gäng som kör så hakar jag gärna på. Gärna med lite mer erfarna spelare som inte är rädda för att dela med sig av tips
Är inte rädd för att börja nya gubbar om det är så
Kör inte HC ^^

Släng iväg ett pm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zy77en:

Inte orkat läsa igenom hela tråden
Men finns det någon som skulle kunna tänka sig att lira lite någon dag? Kört lite betrayal men inte tyckt att det är jättekul så har inte blivit att man spelat så mycket denna leaguen, men finns det ett gäng som kör så hakar jag gärna på. Gärna med lite mer erfarna spelare som inte är rädda för att dela med sig av tips
Är inte rädd för att börja nya gubbar om det är så
Kör inte HC ^^

Släng iväg ett pm

Du har störst chans att hitta någon när det är ny liga. Två månader in i en är det ganska dött
En ny liga börjar om ungefär en månad.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem

Hei!

[Legger dette her ettersom dette gjelder Path of Exile og regner med at kanskje noen her har selv erfaring med tullen i stedet for under konsumenträtt tråden.]

Er det noen som vet hvordan tullverket gjør når en kjøper MTX Vanguard Supporter Pack der en vil få en T-shirt på kjøpet?

Hvordan vurderes dette? En kan jo velge å få 160 coins (ca $16) i stedet for t-shirt, er dette verdien tullverket skal bruke eller bruker de totalt hva Vanguard pakken ville koste i sin helhet ($160)?

Har søkt på nettet og tullverkets side, men finner ikke ut hva som gjelder nå etter all rabalder med Kina pakker etc.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gigantrix:

Hei!

[Legger dette her ettersom dette gjelder Path of Exile og regner med at kanskje noen her har selv erfaring med tullen i stedet for under konsumenträtt tråden.]

Er det noen som vet hvordan tullverket gjør når en kjøper MTX Vanguard Supporter Pack der en vil få en T-shirt på kjøpet?

Hvordan vurderes dette? En kan jo velge å få 160 coins (ca $16) i stedet for t-shirt, er dette verdien tullverket skal bruke eller bruker de totalt hva Vanguard pakken ville koste i sin helhet ($160)?

Har søkt på nettet og tullverkets side, men finner ikke ut hva som gjelder nå etter all rabalder med Kina pakker etc.

Hej,

Jag har köpt supporterpack och fått leverans. Dem är deklarerade som 1$ värde från GGG/Jinx. Tyvärr så fick jag ju betala posten/tullens avgift på 75kr utöver några öre moms på paketet.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z370-F || Intel Core i7 8086K || MSI GeForce RTX 2080 Ti 11GB GAMING X TRIO || Corsair H100i || Corsair 32GB DOMINATOR 3000MHZ || Samsung 970 EVO M.2 250GB - Samsung 840 EVO 250GB x4 - Samsung 840 EVO 1TB || Corsair AX860i PSU || Corsair Obsidian 750D

Permalänk
Medlem

Dags för en ny hype igen då!

Det jag ser mest fram emot är att ALLA spells har blivit omgjorda/ombalanserade!
Jag som i princip bara spelar spell casters ser väldigt mycket fram emot detta.
Nya holy & chaos spells med.

https://www.pathofexile.com/synthesis

Permalänk
Inaktiv

Path of Exile: Synthesis eller Grim Dawn: Forgotten Gods (som gissningsvis kommer ut samtidigt)

Arghhh, valet och kvalet! ;D

Permalänk
Medlem

16 dagar kvar då =(

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Seagate FireCuda 520 2TB * 3

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon285333:

Path of Exile: Synthesis eller Grim Dawn: Forgotten Gods (som gissningsvis kommer ut samtidigt)

Arghhh, valet och kvalet! ;D

Beror på när, men det lär bli båda, tufft men brukar spela med en som gillar grim dawn.
blir bra ha poe när han inte kan

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon285333:

Path of Exile: Synthesis eller Grim Dawn: Forgotten Gods (som gissningsvis kommer ut samtidigt)

Arghhh, valet och kvalet! ;D

PoE först, Grim dawn senare.
Grim dawn kommer ju alltid att finnas där, men PoE ligor kommer och går! Och inte alltid blir mechanics core heller, förrutom på senaste tiden p.g.a det var planerat redan när beastairy kom att dessa skulle bli nya masters.

Spelar själv lite grim dawn just nu då jag bränt ut mig på PoE sedan någon månad tillbaka, men nu är hypen tillbaka inför nya ligan.
Ångrar dock att jag inte tog 36 challanges denna gången, har inte ens tagit 24 då jag blev uttråkad innan. Men ska nog ta och logga in och kryssa av de 4 sista för i.a.f 24 challanges. Tveksamt om man hinner ta 16 challanges innan nya ligan kommer, har inte heller lusten att spela så mycket som det skulle krävas.

Nä nya tag nästa liga.

Permalänk
Medlem

Åh blir lite taggad på detta!

Ny remaster på soundtracken. Lite tråkigt är det ju att förlora några av orginalen. Som tur är fick man dom att ladda ner via deras supporter pack för länge sedan, så har fortfarande kvar orginalen att lyssna på om man blir för nostalgisk!

Gillar speciellt merviels nya siren song. Vid slutet av videon. Även nya solaris är rätt schysst, fast jag föredrar nog den gamla där.

De bästa är ju att det är bara en kompositör som gör alla PoEs soundtracks och han har en väldigt stor talang skulle jag nog vilja påstå. Skiter ut nya tracks som hela tider överträffar de gamla.

Här är en kort preview som sagt.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av SleeZy:

PoE först, Grim dawn senare.
Grim dawn kommer ju alltid att finnas där, men PoE ligor kommer och går! Och inte alltid blir mechanics core heller, förrutom på senaste tiden p.g.a det var planerat redan när beastairy kom att dessa skulle bli nya masters.

Spelar själv lite grim dawn just nu då jag bränt ut mig på PoE sedan någon månad tillbaka, men nu är hypen tillbaka inför nya ligan.
Ångrar dock att jag inte tog 36 challanges denna gången, har inte ens tagit 24 då jag blev uttråkad innan. Men ska nog ta och logga in och kryssa av de 4 sista för i.a.f 24 challanges. Tveksamt om man hinner ta 16 challanges innan nya ligan kommer, har inte heller lusten att spela så mycket som det skulle krävas.

Nä nya tag nästa liga.

Jo sant, man måste vara med från början för att hinna med Jag tror jag skippar denna ligan, det blir min första i så fall sen jag började 2012 haha...
Jag är en trogen spelare minst sagt så känner igen utbrändheten, fast denna gången handlar mer om att jag helt enkelt tappat intresse för jag tycker inte spelet gått i den riktning jag hoppats. Efter den dedikationen så gör det ju lite ont i hjärtat, men dags och gå vidare

Jag gillar att spela solo helst, då det roliga för mig med sådana här spel är "känslan" i den fysiska interaktionen mellan min karaktär och monster. Det försvinner när du mer måste fokusera på tiden du har på dig i en pådrivande miljö med klocka.

Vet inte om du spelat Exanima? Som extrem exempel hade jag hoppats på att PoE gått mer åt det hållet, idag är det bara en själlös klickfest imo utan någon...interaktion.

Grim Dawn har fysikmotorn och de mycket mer detaljerade miljöerna med fullt möblerade våningshus som te.x. Med små utrymmen blir det en roligare och dödligare spelstil också Samt bossar du inte kan oneshotta lika lätt med en djup HP-pool du måste draina...samt "armor" som i GD fungerar mycket bättre som mekanik till skillnad från PoE. Sen ser det inte ut som en dålig Acid trip heller

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon285333:

Jo sant, man måste vara med från början för att hinna med Jag tror jag skippar denna ligan, det blir min första i så fall sen jag började 2012 haha...
Jag är en trogen spelare minst sagt så känner igen utbrändheten, fast denna gången handlar mer om att jag helt enkelt tappat intresse för jag tycker inte spelet gått i den riktning jag hoppats. Efter den dedikationen så gör det ju lite ont i hjärtat, men dags och gå vidare

Jag gillar att spela solo helst, då det roliga för mig med sådana här spel är "känslan" i den fysiska interaktionen mellan min karaktär och monster. Det försvinner när du mer måste fokusera på tiden du har på dig i en pådrivande miljö med klocka.

Vet inte om du spelat Exanima? Som extrem exempel hade jag hoppats på att PoE gått mer åt det hållet, idag är det bara en själlös klickfest imo utan någon...interaktion.

Grim Dawn har fysikmotorn och de mycket mer detaljerade miljöerna med fullt möblerade våningshus som te.x. Med små utrymmen blir det en roligare och dödligare spelstil också Samt bossar du inte kan oneshotta lika lätt med en djup HP-pool du måste draina...samt "armor" som i GD fungerar mycket bättre som mekanik till skillnad från PoE. Sen ser det inte ut som en dålig Acid trip heller

POE patch noter i afton, sen liga på fredag sen grim dawn om 3 veckor.
tur det är vinter/vår än

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem

Någon som vet ifall patchen släpps på steam fören synthesis blir aktiv? Slutar jobbet 15 min före release.

Blir scion - crit storm call med hög life leech för min del

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gaming: i7 8700k@4.9Ghz | MSI Z370 Tomahawk | 3080 Tuf oc | Gskill 4X4gb@3Ghz | 1.2 TB med ssd's | Evga 1000 P2

Permalänk
Medlem
Skrivet av kettu92:

Någon som vet ifall patchen släpps på steam fören synthesis blir aktiv? Slutar jobbet 15 min före release.

Blir scion - crit storm call med hög life leech för min del

Skickades från m.sweclockers.com

Patchen brukar släppas runt 17:00 på steam

Permalänk
Medlem
Skrivet av kettu92:

Någon som vet ifall patchen släpps på steam fören synthesis blir aktiv? Slutar jobbet 15 min före release.

Blir scion - crit storm call med hög life leech för min del

Trött internet eller?

Vilka startbuilds kommer ni gubbar köra med?

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Seagate FireCuda 520 2TB * 3