Permalänk

Ber om ursäkt för att jag inte svarat i tråden tills nu men har haft fullt upp med flytten och har inte haft internet tills idag.
Jag köpte soffan på blocket men allt annat köpte jag på Ikea, det blev inte så dyrt ändå.

Det enda jag inte skaffat är typ gardiner, en vardagsrumsmatta, kaffekokare och sist men inte minst en TV, men det tar jag när CSN börjar trilla in.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Nightcrawl:

OKQ8 har väl hyrbilar, typ ett dygn för 200kr eller nått? Går säkert att klämma in en stol.
Alternativt, ta en taxi med stolen och alla andra grejer du handlat på ikea samtidigt.

Det är lätt att vara efterklok

Bra idéer du har.^^ Dock så kostar det alldeles för mycket med taxi (dom tar dessutom tilläggsavgift om man vill frakta något:S) och jag har inte inte körkort så jag blev fångad i deras dyra system.:P Men tack för tipsen i alla fall.:)

Skrivet av RealMadrid:

Ber om ursäkt för att jag inte svarat i tråden tills nu men har haft fullt upp med flytten och har inte haft internet tills idag.
Jag köpte soffan på blocket men allt annat köpte jag på Ikea, det blev inte så dyrt ändå.

Det enda jag inte skaffat är typ gardiner, en vardagsrumsmatta, kaffekokare och sist men inte minst en TV, men det tar jag när CSN börjar trilla in.

Vad kostade allt som du köpte på IKEA? Trivs du i lägenheten?:) Du har fiber i lyan hopps jag?:D

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Skrivet av MacEnkronan:

Vad kostade allt som du köpte på IKEA? Trivs du i lägenheten?:) Du har fiber i lyan hopps jag?:D

Det blev i runda slängar 5-6000kr men då kostade bara sängen 3200kr. Jag trivs jättebra, riktigt skön lägenhet är det. Yes 10/10 fiber som ingår i hyran

Permalänk
Avstängd
Skrivet av RealMadrid:

Det blev i runda slängar 5-6000kr men då kostade bara sängen 3200kr. Jag trivs jättebra, riktigt skön lägenhet är det. Yes 10/10 fiber som ingår i hyran

Priset ser högt ut men som sagt, då kostar också sängen en del.^^ Vad blev det för storlek/bredd på sängen? En 105:a eller en 120 cm bred säng?:)

Grattis till en - enligt din egen utsago - trevlig lägenhet och grattis till 10/10 fiber som ingår i hyran.:D Btw, vad får du betala om du vill ha mer fart i rören?:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Kommer du att laga mat till fler än dig själv hemma? Gillar du att diska? Om nej på båda, köp enbart två uppsättningar tallrikar/bestick så slipper du berg med disk som man aldrig orkar diska. Och hemförsäkring tycker jag absolut du borde teckna, kostar inte mycket men räddar dig om du skulle råka ut för brand/vattenskador osv, vilket annars med största sannolikhet kommer att förstöra ditt liv totalt mer eller mindre.

Permalänk
Medlem

Papperskorg med lock på toaletten! Inget man använder själv men damerna blir verkligen inte glada om man inte har det på toan...
Rekomenderar starkt en systemet påse i denna papperskorg och att du blundar när du ska knyta ihop den för att slänga den av olika själ "host"...

Visa signatur

Tiden är alltid 17.00 någonstans i världen.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Noxxer:

Papperskorg med lock på toaletten! Inget man använder själv men damerna blir verkligen inte glada om man inte har det på toan...
Rekomenderar starkt en systemet påse i denna papperskorg och att du blundar när du ska knyta ihop den för att slänga den av olika själ "host"...

Jag hjälpte en tyska med detta Aber: hon fick sådana här påsar som hundägare köper för att plocka upp efter Fido när han har gjort sitt.:P Hon märkte inget.:D Att påsen var avsett för Fido's.:PxD

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!