Är det bara jag eller är det här AWESOME!!

Permalänk
Medlem

Är det bara jag eller är det här AWESOME!!

Ja jag visste inte riktigt vart jag skulle posta det här med tanke på att det inte är min egen men det platsade som bäst här tycker jag, kolla in datorn han har! http://existenz.se/out.php?id=38398 Helt underbar ju!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Voffede:

Ja jag visste inte riktigt vart jag skulle posta det här med tanke på att det inte är min egen men det platsade som bäst här tycker jag, kolla in datorn han har! http://existenz.se/out.php?id=38398 Helt underbar ju!!

Hahahaha, fyfan va coolt!
En sådan måste man ju skaffa sig haha

Permalänk
Medlem

Men maxar den Crysis? xD

Permalänk
Medlem

Det är inte bara du;-)

Permalänk
Avstängd

Synd att den är fake bara.

Permalänk
Medlem

Praktiskt att ha i fickan. Synd bara att den inte var riktig.

Permalänk
Medlem

Och det är du så säker på?

Permalänk
Medlem
Skrivet av xion_drifter:

Och det är du så säker på?

Ser lite för bra ut för att vara sant.

Permalänk
Medlem

Förmodligen bara en skärm som spelar upp ett videoklipp när han trycker på strömbrytaren.

Permalänk
Medlem

Haha, LMAO men den är not tyvärr inte sann :/

Permalänk

Det är green screenat

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rosen70:

Förmodligen bara en skärm som spelar upp ett videoklipp när han trycker på strömbrytaren.

Troligtvis är den ännu mer fake än så, som föregående så skulle jag gissa på att han använt greenscreen

Dock coolt ändå!

Permalänk

treevliiiiigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av PerZerk:

Ser lite för bra ut för att vara sant.

Ja jo.. faktiskt när man tänker efter lite mer

Permalänk
Medlem

Jag kan tänka mig att den är äkta, men inte fristående. Ingen som ser den normalstora datorn i bakgrunden?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Genomresa:

Jag kan tänka mig att den är äkta, men inte fristående. Ingen som ser den normalstora datorn i bakgrunden?

Det krävs en hel del pengar för att ta fram specialkomponenter till detta bygge. En greenscreen kostar ingenting om man redan har inspelningsutrustning. ockham's razor är något som kan vara lämpligt att tänka på. Både på nätet och IRL ;).

För er som rakt av tror att detta är en fristående dator:
Det är not lite naivt att tro på allt man ser på internet. Detta är ett utmärkt exempel för tvivel tills några riktiga bevis framkommer (vilket inte kommer hända i detta fall).

Permalänk
Medlem

Meningen med den här länken va ju inte att folk skulle tro datorn va riktig, mer att det va en kul grejj! Men ni måste ju ändå erkänna att den va småtuff

Permalänk
Forumledare
Permalänk
Medlem
Skrivet av Genomresa:

Du tycker inte vägguttaget är liiiite litet som datorn är kopplad till?