Vad ska jag äta dessa 5 dagar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lcdposter1337:

Antar att pastan suger åt sig rätt mycket vatten när man tillagar den? Man blir hungrig efter ca 1 timma efter att man ätit om man bara äter pasta.

Jo, pastan sväller ju när man kokar den i vatten. Men för att bli, eller få den rätta mättnadskänslan så lär man nog käka något till pastan. Tror inte att man kommer så långt på att bara käka pasta med tex ketchup. Även om jag personligen klarar mig rätt så långt på bara tex chilliesås och pasta så behöver det ju inte betyda att alla göra det. Alla är vi ju olika.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Avstängd
Skrivet av liv&helvete:

Jo, pastan sväller ju när man kokar den i vatten. Men för att bli, eller få den rätta mättnadskänslan så lär man nog käka något till pastan. Tror inte att man kommer så långt på att bara käka pasta med tex ketchup. Även om jag personligen klarar mig rätt så långt på bara tex chilliesås och pasta så behöver det ju inte betyda att alla göra det. Alla är vi ju olika.

Du måste ha stålmage då?:D Jag prövade att leva på bara pasta och ketchup (enligt en forumkollega är pasta livet) och jag kände mig helt darrig, svag och skakig efter en dag.:S:/ Att du överlevde liksom?:D;)

Men det är som du säger: alla är vi olika.:)^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!