Permalänk
Medlem

So much games, too little time..

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Jyhan:

Är det några som whinar så är det PC gamers som konstant är arga och klagar på allt och kräver speciell särbehandling för att vara lugna och glada.

Förlorar värdefulla ord genom dessa år? Är det någonting som PCn inte erbjöd så var det gedigna exklusiva AAA spel som var totalt frånvarande så jag har inte förlorat någonting, snarare sparat pengar då jag har sluppit att slänga ut en massa pengar på hårdvara som ändå är värdelös efter tre år.

Av det jag sett dig skriva verkar det mest som att du vill att folk ska bli arga på dig, som att du tycker om att tjaffsa.
Men det tänker jag inte göra för det här är en tråd som man ska diskutera spel i, inte en tråd du ska få förstöra som du gjorde med skyrim tråden.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Majora:

Ja självklart, dock så är ju FPS genren iallafall vad jag uppfattat bland den mest populära bland "konsol-kidsen".
Ska inte klaga dock, med tanke på att jag äger ett Xbox 360 själv. Dock är den väldigt oanvänd.

Ptja, shooters är ju den mest populära genren oavsett format. Ja vet dock ingen som inte är intresserad av Skyrim, i denna röstning fick man ju bara välja 1 spel. Så även om inte alla röstande på det så behöver det ju inte betyda att folk inte gillar det

Själv tror jag att BF3 kommer vara roligare i längden pga multiplayer(är roligare än singleplayer) lär hålla till BF4 kommer...

Permalänk
Medlem

Ganska sorglig statistik.

Permalänk
Medlem

Detta är utan tvekan den fetaste spelhösten på många år Min röst gick till BF3 då jag hittills inte har sett något som skulle kunna göra mig besviken.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

Vem har käkat upp Uncharted 3? O_o (ahh såg att artikeln bara passade till PC)
Starcraft 2,33?

Men annars så är det HOMMVI som är sjukt efterlängtat Och möjligtvis Battlefield 3, alltid roligt att spela mot polarna

Visa signatur

APLUS Case CS-Twin # XFX 750W 80+ Bronze # ASUS P6X58D Premium # i7-920 # Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 6GB # Corsair SSD Performance 64GB # WD caviar black 640GB # WD caviar black 500GB # 2st XFX HD5870 1GB Crossfire # Samsung 22X DL # win7 Home

Permalänk
Avstängd

snart dags att säga upp sig med andra ord.

Permalänk
Medlem

Jag blev glad när jag såg att det stod jagged alliance back in action, nåt jag helt missat. För på samma sätt som att jag är ett fan av fallout och anser att samröre med bethesda borde vara belagt med livstids straffarbete ser jag mig själv som ett fan av jagged alliance av samma kaliber, det finns inget annat spel jag spelar aktivt för nöjesskull snarare än nostalgi, DK undantaget som är såpass gammalt. I och med min kärlek till det sanna och korrekta isometriska perspektivet måste även oknytten som gör den här travestin skrivas upp på straffarbets listan, shadow company sög. Sluta se det som framtiden.
Till sweclockers redaktion vill jag bara hälsa att det är elakt att ge någon falska förhoppningar.

Visa signatur

Huzzbutt! Huzzbutt! Huzzbutt! Huzzbutt!

(Huzzbutt Hatar Klubben nästa möte är flyttat till tisdag, men vi ses som vanligt bakom Statoil. Ta med Chips och glatt humör!)

Permalänk
Medlem

Dock så väntar man på att Guild Wars 2 sk släppas :(,

Men Deus Ex blir att testa iaf, första är ju grymt bra, lite rädd dock att det kommer vara en besvikelse.
La Noir är jag också rätt sugen på att testa, har inte några konsoler för utom allla nintendos (:)) så har ej kunnat testa det, men det verkar lovande och folk säger att det är bra på konsol.

Permalänk

Trackmania 2 Canyon släpps väl i år? Spelar Betan för närvarande

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem

Assassins Creed starkt följt av Batman är det jag längtar efter.
Och förstås BF3! Dead Island ser ut att kunna inbjuda lite härliga timmar med meningslös zombie slakt också

Permalänk
Medlem

Detta kan bli bra, då mina favoriter är dessa:

Call of Duty: Modern Warfare 3
Assassin's Creed: Revelations
Need for Speed: The Run
Driver San Francisco

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Logitech G Pro|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QM|Asus PG279QZ
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

Battlefield 3. Skyrim, Deus Ex och Modern Warfare 3 ser jag väldigt mycket fram emot!
Känns sjukt epic att Skyrim släpps på min födelsedag med (11-11-11)

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li 217/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fiio FT1

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MrAdde:

Av det jag sett dig skriva verkar det mest som att du vill att folk ska bli arga på dig, som att du tycker om att tjaffsa.
Men det tänker jag inte göra för det här är en tråd som man ska diskutera spel i, inte en tråd du ska få förstöra som du gjorde med skyrim tråden.

Att jag uttrycker mina åsikter sakligt är inte mitt problem att folk blir arga över det. Skillnaden är att jag inte använder mig utav glåpord som många andra på detta forum. Här blir folk upprörda så fort ordet konsol blandas in i någon mening.

Visa signatur

Jag tycker att konsoler är en bättre spelplattform än PC. Deal with it.

Permalänk
Medlem

Hahahah fan va jag skrattade när jag såg pollen!

"Battlefield 3 = ~1500 röster, >50%"
"Call of duty 3 = ~157 röster, <5%"

I Lol'd

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem
Skrivet av THEBADGUY:

Battlefield 3. Skyrim, Deus Ex och Modern Warfare 3 ser jag väldigt mycket fram emot!
Känns sjukt epic att Skyrim släpps på min födelsedag med (11-11-11)

Din födelsedag är epic

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk

Går inte att rösta.

Permalänk
Medlem

Finns inte L.A noire redan? Jag hänger inte med.

Permalänk
Medlem

Mitt grafikkort har gått sönder och jag tänker inte köpa ett nytt utan vänta tills mars 2012 då jag ska köpa en helt ny dator. Jag kommer att ha många spel att ta igen då, det lär bli en intensiv vår, men då har jag också en dator med 2 st southern island i crossfire, lga 2011 eller ivy bridge 6 core, pci express 3.0 etc. Ja får helt enkelt spela quake live fram tills mars, quake live tar ingen kraft av grafikkortet knappt så det blir inga artifakter. Kan vara nyttigt med en spelpaus på 7 månader också så man får tid över till annat.

Permalänk
Medlem

krach nvidia

Vad i h..te får blå skärm när jag kollar på cod trailern..Måste vara nåt med den nya drivrutinen från nvidia...
nån annan som får bs med nvidias sista drivr på cod trailern?

Permalänk
Medlem

Röstade på Saint's Row: The Third, verkar vara ett spel att flippa lite med, även om det inte är lika seriöst som många andra spel som kommer i höst. Nedan är en video (dålig kvalite) som visar lite karaktärsdesign, random sandbox gameplay och en affär med flera coola klädset att köpa.
http://www.youtube.com/watch?v=sgimWK7tpoE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Noobenu:

Finns inte L.A noire redan? Jag hänger inte med.

Den finns till konsol, men detta är PC spel.

Permalänk
Medlem

Ser mest fram emot SWTOR, finns tyvärr inte på listan pga inget release datum, men det ska släppas detta år.

Permalänk
Medlem

Det var ett fett utbud av spel. men de spel som kommer i första hand är:

Deus Ex: human evolution

Rage

Battlefield 3

L.A. Noir

Modern warfare 3

Visa signatur

Dator 1: AMD Ryzen 9 7950X3D, 64 GB Kingston Fury DDR5 5600 MHz CL36 , Asus Radeon 7900XTX TUF OC, Be Quiet Dark Base Pro 900 rev.2 Black Case, Asus ROG Crosshair X670E Hero Mobo , Be Quiet 1500W PSU, Win11 Pro 64-bit, Creative Soundblaster AE7

Dator 2: Intel Core i7 9700k, 32GB DDR4 Corsair 3000 MHz, Asus TUF Z390 Mobo, Asus Radeon 6800 XT TUF, Be Quiet 850 PSU, Win10 Pro 64-bit, Asus TUF GT502 Case

Permalänk

kommer inte få mycket tid över till annat än att spela denna vintern ser det ut som!

Visa signatur

AMD Ryzen 5700X3D | ASUS Rog Strix X570-F | WD Black SN850 1TB | 32GB | 4070 Ti Super | Fractal Design North | Windows 11
LG 48GQ900 | Qpad 8K | Varmilo VA88M

Permalänk
Avstängd

Vad är det med svenskar och förkortningar? Får ni kramp i fingrarna ifall ni skriver ut hela speltiteln?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Diablo_Lino:

kommer inte få mycket tid över till annat än att spela denna vintern ser det ut som!

Man måste ju ha ett liv också, inte bara sitta och spela spel det är inte hälsosamt. jag tränar mma tre gånger i veckan så jag hinner inte spela som du

Permalänk
Medlem

Vänta nu.. kommer inte Football manager 2012?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

I Denna ordning:
Battlefield 3
Rage
Diablo III
Dead Rising II: Off the Record (äntligen en expansion som kommer till PS3, fast denna gång blir det nog på pc så att man kan sikta lite. Visste inte att det fanns på pc när jag skaffade det)
Starcraft II: Heart of swarm

Visa signatur

~Mental åt min signatur :( (Sedan 2002)
Uppdaterad signatur 9 år senare:
|Asus P8P67 Pro| Intel I7 2600K@4,6 Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz 8-8-8-24 | Corsair H70 | OCZ 1250W 80+ Gold | 2x VTX3D Radeon HD7950 3Gb @930, VRM @1250 | Corsair Force 120GB + x antal satadiskar |

Permalänk
Skrivet av TobbeG92:

Ja verkligen, dom ska ju ha förbättrat styrningen, gjort så däcken är en avgörande faktor ( temperatur). Vi får se helt enkelt, hoppas 1 månad går fort

Jo precis. Det blir mer intressant om det är mer simulering över det hela. Det är jag redan van vid från rFactor där vissa moddar är sjukt bra på det här med däckslitage. Dock så är rFactor gammalt nu vad gäller grafik o.s.v. men det håller måttet för min del fortfarande. Vore dock kul att köra ett spel som enbart är för 2011 säsongen. Får planera in när det kommer så kör vi nåt race.

Visa signatur

Nätverk, datorer och F1