Permalänk
Medlem

NZXT Med H100

Hej köpte precis en H100 till mitt NXZT phantom chassi.
Tänkte nu visa lite bilder på projektet.

Glöm inte att kommentera o rösta!

NZXT Med H100

Permalänk
Medlem

Vart köpte du den?

Visa signatur

Phenom X6 1100T @ 4Ghz, Gigabyte 280X 3Gb, 8GB Corsair DDR3, Be Quiet 700w, Crucial 64gb, Samsung 850 Evo 500gb

Permalänk
Medlem

En liten affär i solna i sthlm de va en demoprodukt

Permalänk
Medlem

kan inte strunta i att säga att det heter phantom, men nice gjort! jag hade nog dock bygget ett fäste så man kunde ha den i sidan!

Visa signatur

2600k @3,8 med stockkylare, msi p67-gd55, sparkle gtx580, FD newton r2 650w, nzxt phantom, seagate baracuda 7200rpm 500gig, xms3 1600mhz 4gig, episk doftgran!
Kringutrustning: Packard-Bell Viseo 240DX, Razer Deathadder, Sidewinder X6, SteelSeries QcK Iron.lady(budget..),SteelSeries Siberia V.2 blå, Kenwood KRF-V6100D, Proson Libra 653(x2), MDS FSB300(x2), sunkiga fronthögtalare(x2), sunkig center. kolla gärna här

Permalänk
Medlem
Skrivet av divadl96:

kan inte strunta i att säga att det heter phantom, men nice gjort! jag hade nog dock bygget ett fäste så man kunde ha den i sidan!

haha ja skrev fel ja jag tänkte på det men har inte mkt tillgång till verktyg osv

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tofuxx:

haha ja skrev fel ja jag tänkte på det men har inte mkt tillgång till verktyg osv

trodde nog de! ah själv har jag full tillgång till en plåtverkstad så köper jag en h100 så blir det nog någon sådan lösning!

Visa signatur

2600k @3,8 med stockkylare, msi p67-gd55, sparkle gtx580, FD newton r2 650w, nzxt phantom, seagate baracuda 7200rpm 500gig, xms3 1600mhz 4gig, episk doftgran!
Kringutrustning: Packard-Bell Viseo 240DX, Razer Deathadder, Sidewinder X6, SteelSeries QcK Iron.lady(budget..),SteelSeries Siberia V.2 blå, Kenwood KRF-V6100D, Proson Libra 653(x2), MDS FSB300(x2), sunkiga fronthögtalare(x2), sunkig center. kolla gärna här

Permalänk
Medlem

Härligt att få den för halva priset! Hur stor blev temperaturförändringen?

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem
Skrivet av anemic:

Härligt att få den för halva priset! Hur stor blev temperaturförändringen?

Ja de var väldigt najs.
jo den gick ner ca 10 grader nu ligger den på 35 idle 45 load

Permalänk
Medlem

Måste bara fråga kommer det fungera med pnp?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lumpan2:

Måste bara fråga kommer det fungera med pnp?

varför inte?