Permalänk
Medlem

höjdinsats under moderkortet

fick inte med några skruvar alls med varken moderkort eller chassi.
Vad gör man då?
delarna jag köpte var:
Fractal design r3
msi P67A-GD65 REV B3

Permalänk

Du plockar fram motorsågen och laddar mp3 spelaren med SYSTEM OF A DOWN, drar på högsta volymen. Drar igång motorsågen och springer och köttar folk i matkön på konsum. Vad annars?

Annars kan man maila fractal design och fråga om dem kan skicka några skruvar, elller kan man bara köpa några.

Permalänk
Skrivet av LightBlizz:

Du plockar fram motorsågen och laddar mp3 spelaren med SYSTEM OF A DOWN, drar på högsta volymen. Drar igång motorsågen och springer och köttar folk i matkön på konsum. Vad annars?

Annars kan man maila fractal design och fråga om dem kan skicka några skruvar, elller kan man bara köpa några.

Brukar funka för mig ifallfall, men men alla gör vi olika

Visa signatur

| i7 930 @ 3.7 ghz| FD R2 | GTX 970 | Cooler Master 850M | 3TB | Gigabyte X58A-UD3R| Corsair vengeance 1600mhz|

We stand alone, together.

Permalänk
Medlem

Jag fick en trasig frontpanel på mitt r3, mailade dirr och nu ligger en frontpanel på posten. Extremt trevliga och allmänt bäst är Fractal Design.

Permalänk
Medlem

har du kollat i den svarta lådan som medföljer i chassiet om det inte ligger skruvar där i en påse?..lådan ligger lite gömd ibland i chassiet

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

Letat under dina hårddiskslots? Allt sånt låg i en svart låda inklämd längst ner där på mitt Arc iaf.

Visa signatur

| Chassi: FD Arc | Mobo: Asrock Extreme 4 gen 3 | CPU: i7 2600k + H100 | RAM: Vengeance 1866mhz |
| GPU: ASUS GTX 580 CUII | PSU: AX 850 | Skärm: Dell u2412m | Tbord + Mus: Filco Majestouch brown & Mx518!|