Permalänk
Medlem

Sladd på Ace LT50 behöver snabbt svar

Hej, jag har funderat på att köpa ett Ace LT50, men jag undrar hur det fungerar med sladden. Från bilderna jag har sett så ser den lite konstig ut. Om någon har detta headset, kan den vara snäll och posta en bild på hela sladden så jag kan se hur den är byggd.

Permalänk
Medlem

Fortfarande inget svar, är det verkligen ingen som har detta som kan ta bild. Jag måste veta hur sladden är byggd för jag tänkte att använda det till en bärbar mediaspelare också.

Permalänk
Medlem

2,5m sladd som delar sig i slutet till 2st 3,5mm pluppar, en för ljud och en för mic.
Sitter en "dosa" på sladden där du kan muta mic'en samt justera ljudnivån för hörlurarna.
Billigt headset, men endå det skönaste jag haft.. Får inte ont alls av att sitta länge med detta det har jag fått av alla mina tidigare headset. Ljudkvaliten på mic'en är mycket bra.. Kan inte klaga där, Mic'en är löstagbar, går och dra ur headsettet.
Ljudkvalliten på ljudet vet jag inte om jag kan uttrycka mig om då jag kör ljudet via recivern och på så vis har ställt lite inställningar i recivern för att få det fräscht.