Foldinglaget får Steam grupp

Permalänk
Medlem

Foldinglaget får Steam grupp

Skapade en grupp för alla som foldar för vårat lag! http://steamcommunity.com/groups/swecfolding

Bli gärna medlem.

Visa signatur

5900X | 4060 | U14S |32 GB Vengeance | u2415

Permalänk
Medlem

Gick med:D

Visa signatur

Stationära: Fractal Design - Arc # Intel core i5 2500k # Asus p8p67 # Corsair Vengeance 2*2Gb # Asus 6870 dc # Corsair HX 650W # Förberedd för ssd(Coming soon.................in Arc)
Bärbara: skärm 17". Cpu: 1,9Ghz intel certino. Gpu: Nvidia 6100. Hdd: 80Gb
Modda det som går och det som inte kan moddas ska moddas lite till

Permalänk
Medlem

Har inte riktigt börjat folda än, men hade tänkt att prova det nån gång.

En snabb fråga: Går det att folda på både processorn och grafikkortet samtidigt?

Visa signatur

Ryzen 9 5900X @ +100MHz & CO -23.5 | RTX 3070 @ 2GHz 16Gbps 956mV | 32GB @ 3600MT/s CL14

Permalänk
Medlem

Någon som vill presentera steam gruppen bättre? Jag är sämst på sånt här. Kan ge rättigheter.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Decster:

Har inte riktigt börjat folda än, men hade tänkt att prova det nån gång.

En snabb fråga: Går det att folda på både processorn och grafikkortet samtidigt?

ja visst kan man det. med lite strul så kan man också folda med en klient per grafikkort och en SMP klient på cpu - blir lite varmt i rummet, men ger bra ppd....

Permalänk
Hedersmedlem

Jag har absolut inget emot att du skapar en grupp för just Folding-laget, men vad är egentligen syftet med gruppen? Det finns ju redan en SweC-grupp på Steam.

Permalänk
Medlem
Skrivet av widL:

Jag har absolut inget emot att du skapar en grupp för just Folding-laget, men vad är egentligen syftet med gruppen? Det finns ju redan en SweC-grupp på Steam.

Tycker hela folding laget kan samlas på en plats, men om det inte kommer medlemmar så kan jag radera gruppen. Fast nu så ser jag ingen "delete group".

EDIT: Läste hos Steam Support att grupper blir raderade automatiskt efter alla har lämnat gruppen. Jag får kicka personen som gick med, då detta blev inte lyckat

Visa signatur