Permalänk
Medlem

Var kan man få tag på Doritos?

Jag undrar om någon har koll var man kan få tag på Doritos, till ett bra pris? Även Mountain Dew är intressant.

Typo
Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Medlem

De är oftast ICA maxi, citygross osv.
tror även jag sett dem på Netto.

Annars får du hitta nån som skickar från england/irland. Käka uteslutet Doritos och dorito-dip(Sour cream and chivas) när jag bodde på Irland när de var chips dags

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Bra pris är väl subjektivt. Men de har iaf Doritos.

http://www.discshop.se/kiosk/lays_doritos_nacho_cheese/P89096

Visa signatur

Fractal Design Define Mini C | Fractal Design Edison M 750W | MSI Z390M MPG GAMING EDGE AC | Intel 9700K@3.6GHz | Ballistix 16GB 2666MHz CL16 | ASUS GeForce GTX 1660 Ti 6GB DUAL OC | Samsung 860 EVO 500GB | Windows 10 | Citera för svar

Permalänk
Medlem

De har lite av varje i Discshop affären, mycket sånt man inte ser i våra affärer vardagligen. Ät inte så du storknar nu bara.

Visa signatur

Fractal Design Define Mini C | Fractal Design Edison M 750W | MSI Z390M MPG GAMING EDGE AC | Intel 9700K@3.6GHz | Ballistix 16GB 2666MHz CL16 | ASUS GeForce GTX 1660 Ti 6GB DUAL OC | Samsung 860 EVO 500GB | Windows 10 | Citera för svar

Permalänk
Skrivet av zhrooms:

Ah, jag får fråga nästa gång jag är på Maxi om dom har Doritos, om jag lyckats missa det.
Aldrig smakat, det ser verkligen galet gott ut, precis som Mountain Dew m.m, Sverige suger.

Smakar som valfria Nacho-Chips med Ostsmak.

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem

Annars kan jag faktiskt lägga ett ord för lidl's nacho chips, mycket ostsmak på deras. Fast deras salsa är ingen höjdare.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

Är inget fan av Doritos men har själv sett dem på ICA, Vi etc.

Ett tips till er alla Doritos ätare med hund, lukta först på hundens tassar och sen på chipsen. You'll shit bricks.

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Inaktiv

Finns lite överallt i göteborgsområdet.

Permalänk
Hedersmedlem

Mycket amerikanskt importeras av Grays, som agerar leverantör i Sverige. http://www.grays.se/
Det är därför det sitter vita etiketter på många amerikanska läskburkar(alla? hur många fler importerar läsk i stor skala?), för pant och innehållsdeklaration. Har köpt Grays-importerat från Hemköp, Ica, Coop och City Gross lite varstans.

Min lokala coop-butik hade/har dock Doritos Nacho Cheese, Sweet Chili och någon mer relativt regelbundet.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Kan säga att min lokala ICA Supermarket jag handlar på har Doritos i sitt vanliga sortiment, finns alltid fullsmockat. Dock bara nacho cheese och någon mer smak.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"