Vattenkylning hjälp att kolla över "köp omgående"

Permalänk
Medlem

Vattenkylning hjälp att kolla över "köp omgående"

Tjena
tänkte slänga ihop en "liten" vatten loop. Mycket att köpa, något jag har missat? Alltid bra att dubbel checka, speciellt när det gäller lite högre summor.
Målat hela sommaren, så kom inte säg att jag är bort skämd. Mycket hårt arbete i sommar hettan

Är inte petig när det gäller 1-3 graders skillnad, så länge jag inte tappar mera. Bara jag får låga och stabila grader så är jag nöjd.

Ska beställa från Cooling Stuff, köpa destillerat vatten på närmaste ställe också. Och ja, det ska vara lila färg på vattnet. Dock om ni tycker anolunda säg gärna till. Första gånger med uv lysande färg. Tycker annars lila är en underbart fin färg. Ska också modifiera och färga om vissa grejar. Även sleava mina kabla i datorn. Har ett lian li chassi full tower, mycket rymligt.

Sen får vi see om jag håller mej med lila, är skeptisk till mitt Rampage Extreme III som vissa delar är rött. Annars blir det bara vanligt destillerat vatten med lite "SysClean-HPD" som ska hålla alger borta och annat skit. Sen funderade jag på om det behövs något sånt om jag har färgen i eller det behövs inte?

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Korspostning är inte tillåtet. Låt det inte hända igen!