Återförsäljare av vattenkylning, butiker eller enbart online?

Permalänk
Medlem

Återförsäljare av vattenkylning, butiker eller enbart online?

Tjenare!

Nu har jag bestämt mig för att utforska vattenkylning och använda detta för att kyla mitt grafik kort samt processor. Jag har letat runt lite och har hittat olika hemsidor där allting säljs, men nu är den stora frågan, finns det någon fysisk butik i Sverige som säljer produkter från till exempel EK waterblocks eller köps allt detta online?

Tack på förhand!

Visa signatur

CPU: Intel core i7-2600K @ 4.8 GHz, GPU: Asus Strix RX580, Moderkort: Asus Maximux IV Gene-Z, RAM: 16gb Corsair Vengance 1600 MHz PSU: Corsair AX 850w Chassi: CM SL600M.

Permalänk
Hedersmedlem

Tror inte det finns någon butik för detta, då det är en alltför begränsad marknad utspridd på för stor area. Nätet är din bästa vän när det gäller vattenkylning!

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem

Jag har köpt det mesta från www.coolingstuff.se och www.indomo.se har varit enklast att beställa av dem, finns lite andra utländska butiker som är ok oxo.

Visa signatur

| AMD 5600 X | ASUS PRIME B550-PLUS | Kingston Fury 16GB DDR4 3600MHz | MSI RTX 3070 | Be Quiet Dark power Pro 10 850W | Dell S2716DG | Noctua NH-D15 | Corsair Carbide 600Q | | Sony Z2 tablet | En HTPC

Permalänk
Medlem

Håller med om ovanstående. Även Aquatuning.se är dunderbra. De är lokaliserade i tyskland, men har betydligt mycket bättre sortiment än någon svensk butik.