Underhållning på jobbet?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Jan 2007

Underhållning på jobbet?

Hej SC!
Jo jag söker något att lyssna på under arbetstid. Jag är IT-tekniker och sitter näst intill 9timmar om dagen på min röv och jobbar. Så jag vill ha tips på saker och lyssna på när man jobbar. Söker inte efter radiokanaler med massa reklam och skit.

Saker jag redan kört igenom är t.e.x:
Magnus Betnér på Bandit ( Podcast utan reklam och musik )
Filip och Fredrik ( Podcast )
Har även lyssnat på någon ljudbok har dock ej tid att köra och köpa eller låna.

Så tar emot alla sorters tips, behöver inte direkt va underhållning utan kan va mer lärorikt och diskussioner.

Kom gärna med tips vad ni brukar lyssna på under arbetstid eller på småtimmarna där hemma.

"De som fattar, fattar."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Partille
Registrerad
Jul 2008

Är också IT-nisse och på morgonen går Morrongänget på MixMegapol, därefter rullar Spotify i "radioläge" hela dagen.

Inget lärorikt alls med andra ord.

» AMD Ryzen 5 1500X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 256 Gb M.2 PCIe
Fraktfritt från Inet för Sweclockersmedlemmar
Vänligen citera om du pratar med mig

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2004

Brukar köra en skärm med streams från teamliquid.net.

Skickades från m.sweclockers.com

i7 2600K | Noctua NH-U12P SE2 | 16 GB DDR3 | Gigabyte GA-PH67A-UD3 | MSI GTX 1070 Gaming X | 3*Samsung 250 GB 850 EVO SSD | Silverstone Fortress II | EVGA SuperNOVA G3 750W | Samsung 24" CFG70 | Eizo 24" | Asus VG248QE | Realforce 88UB | SteelSeries RIVAL + SX | Sennheiser PC 360 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
-
Registrerad
Dec 2004

Nu är det visserligen radio men har du provat P3?
En stor del av dagen går till diverse diskussioner och snack och gäster. Det är den enda kanalen jag kan rekommendera, riktigt trevlig.

Det fanns en gång en båt...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sundsvall
Registrerad
Jan 2008