STARCRAFT 2 E-Sport tundering 17/9

Permalänk
Avstängd

Har inget med dreamhack att göra. Twitch har problem nu.
Inget dom kan påverka förutom prata med twitch vilket dom gör.

Sen är det upp till twitch om dom kan fixa skiten eller inte.

Permalänk
Medlem

Nu gav jag efter och köpte aftonbladet plus för en krona. Lustiga var att det aldrig dök upp några villkor/finstilt om hur man avbryter prenumeration, så man får väl se om det går att avbryta den efter helgen.

De enda vilkor jag skummade igenom snabbt täckte i princip att man inte får vara ett pain in the ass och skriva stötande saker i kommentarsfälten...

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Skrivet av Nightcrawl:

Nu gav jag efter och köpte aftonbladet plus för en krona. Lustiga var att det aldrig dök upp några villkor/finstilt om hur man avbryter prenumeration, så man får väl se om det går att avbryta den efter helgen.

De enda vilkor jag skummade igenom snabbt täckte i princip att man inte får vara ett pain in the ass och skriva stötande saker i kommentarsfälten...

Jag har redan avbrytit den.

Permalänk
Entusiast

fantastiska diabilder gubbar,

dreamhack.radio

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Tråkigt att det ska lagga så hårt att man inte orkar tittar...

Permalänk
Medlem

Fin laggfri kvalitet på aftonbladets stream iallafall. Lätt värt 1kr.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nightcrawl:

Fin laggfri kvalitet på aftonbladets stream iallafall. Lätt värt 1kr.

Synd att man inte är 18år då och sitter på riktigt bankkort...Mina paypal pengar är ochså slut

Permalänk
Medlem

Verkar som den planerade helkvällen med denna turnering är körd. Går inte att få fram bild alls sedan Naniwa startade.

Antar att aftonbladet snott all bandbredd. Money talks. Aldrig att jag går med där och sedan får deras propaganda spam konstant i emails.

Permalänk
Entusiast

Justin.tv appen på iphone fungerar utan lagg, så får kolla på den istället för TV'n då lagget går inte å kolla på.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vecwo:

Verkar som den planerade helkvällen med denna turnering är körd. Går inte att få fram bild alls sedan Naniwa startade.

Antar att aftonbladet snott all bandbredd. Money talks. Aldrig att jag går med där och sedan får deras propaganda spam konstant i emails.

Propaganda spam? Troligtvis är det inga problem att be dom dra åt skogen efter att man avbrutit sin prenumeration.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Skrivet av Mimematis:

Synd att man inte är 18år då och sitter på riktigt bankkort...Mina paypal pengar är ochså slut

du kan betala med din mobil också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sockervadd:

du kan betala med din mobil också.

Trevligt!
Nu om aftonhoran bara kan skicka koden...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nightcrawl:

Propaganda spam? Troligtvis är det inga problem att be dom dra åt skogen efter att man avbrutit sin prenumeration.

Jo det går säkert. Är bara förbannad på alla trix de kör för att man ska gå med och köpa dessa plus. Borde vara tillräckligt att jag troligen blir påverkad att köra med amd, eizo och steelseries för att få se.

Permalänk
Medlem

Vill köpa aftonbladet plus men nej inte fan ska dom få mina pengar
Blir att se på pixel kriget!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vecwo:

Jo det går säkert. Är bara förbannad på alla trix de kör för att man ska gå med och köpa dessa plus. Borde vara tillräckligt att jag troligen blir påverkad att köra med amd, eizo och steelseries för att få se.

Ta av dig hatten

Permalänk
Medlem

Seriöst... även terranspelarna själva säger att terran är OP. Som Naniwa skrev;

gg, blizzard plz buff protoss next patch

Dold text

. High level protoss har verkligen problem just nu.

Permalänk
Inaktiv

Uhm, vad heter turneringen? Dreamhack.
Var finns info? Dreamhack.se.

Permalänk
Medlem

http://www.canalplus.es/Dreamhack verkar gå bra. Får väl sitta och höra på spanska i stället.

Permalänk
Medlem

Kan man betala med paypal på aftonbladet?

Visa signatur

I could tell you a UDP joke, but you might not get it.

Permalänk
Medlem

Trist med slideshow, glömde bort att det fanns en spansk stream, hellre det än AB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nightcrawl:

Dreamhack kommer också köra en egen stream, eller är det samma som Rakaka?

Hur aftonbladet tänkt sig få tittare när det kräver plusmedlemskap vette tusan. Jag misstänker att de med plusmedlemskap är agda 68, beata 53 och nils-gunnar 45 och har svårt att tänka mig att de hellre ser på starcraft än att läsa om de senaste dieterna och att man måste motionera för att gå ner i vikt. Synd.

Men det är där du har fel. Aftonbladet plus kostar 1kr denna månaden. Bara att avregistrera sig sen och dessutom är aftonbladets stream 100% laggfri till skillnad från Dreamhacks egen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vecwo:

http://www.canalplus.es/Dreamhack verkar gå bra. Får väl sitta och höra på spanska i stället.

Funkade bra för mig. Thorzain vann och fick 1-0 mot Hero nyss. Som blev 2-0 precis "Thorzain perfecta segundo"

Permalänk
Medlem
Skrivet av zoorex:

Men det är där du har fel. Aftonbladet plus kostar 1kr denna månaden. Bara att avregistrera sig sen och dessutom är aftonbladets stream 100% laggfri till skillnad från Dreamhacks egen

Japp, upptäckte att DH-streamen laggade apa och en krona kan jag donera till aftonbladet för att de iaf ser till att ha en bra stream.

Sen kan ju dagens stjärntecken vara en liten bonus också... eh

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Aftonbladetstreamen fungerar kanonbra. Varit väldigt bra matcher hittills. Ska bli grymt spännande att se finalen nu om en stund.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

enda turneringarna som inte går å kolla på är fan de i sverige.

Sen att denna spelas i Spanien är en annan femma?
Edit: inge lag för mig på twitch.tv i finalen iaf i 720p+

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

Kämpa nu Thorzain! Tar han sig själv upp ett snäpp till så kan det bli riktigt spännande.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nightcrawl:

Kämpa nu Thorzain! Tar han sig själv upp ett snäpp till så kan det bli riktigt spännande.

Phew, 1-1 nu. Spännande som fan

Permalänk
Medlem

2-2 :D. Nu jävlar!

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Jävlar vilken grym finalmatch i det stora hela. Imponerande spel från båda finalisterna

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Någon som vet vart man kan kolla på matcherna i repris? missade gårddagens streams

Visa signatur

MSI P67A-GD55 // I5 2500K (3,3Ghz) // Corsair 8GB XMS3 1600 mhz // ASUS GTX780 DC2OC