Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
B
Registrerad
Jan 2010

Öm som tusan!

Tjatja, vet inte om det är rätt forumskategori eller forum överhuvudtaget, men jag behöver er hjälp!

Vaknade i morse av att det gjorde ont PÅ magen, jag är alltså öm till vänster om naveln, min morsa sa att det är tarmen någon som vet?:)

It's important to be nice, but It's more nice to be important.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Jun 2010

Ring 1177 -> sjukvårdsrådgivningen. Brukar oftast vara nötter som svarar men dom borde nog kunna ge dig nått svar iaf

Chassi: Cooler Master N400 | Moderkort: Asus P8Z77-V PRO | CPU: Intel i7-3770K | Minne: Corsair Vengeance @ 1600mhz 16GB | GPU: Sapphire Radeon R9 280X 3GB VAPOR-X (Tahiti XTL) | PSU: Corsair TX 750W | SSD: OCZ Vertex3 120GB & Samsung 830 120gb

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södertälje
Registrerad
Feb 2005

Jo ring upplsyning/rådgivningen. De lär ju kunna ge dig lite bättre svar än oss.
Visserligen har vi läkare och doktorer här också men de kanske inte är online, vi har samt en sådan tråd.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Åtvidaberg
Registrerad
Jul 2007

Hur går det för TS? fortfarande öm? Smärta på skala 1-10?

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

i5 7600k@5ghz / Gigabyte Z270K3 / 16gb DDR4@3200mhz
Gigabyte 1060GTX G1 ROCK 6G / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
B
Registrerad
Jan 2010
Skrivet av sharkfinz:

Ring 1177 -> sjukvårdsrådgivningen. Brukar oftast vara nötter som svarar men dom borde nog kunna ge dig nått svar iaf

Tack så mycket, jag min morsa sa åt mig att ringa med! Gjorde detta men dem bad mig att avvakta eftersom jag mår bra förövrigt (Tanten jag prata med var faktiskt trevlig!)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
B
Registrerad
Jan 2010
Skrivet av Ang3r:

Hur går det för TS? fortfarande öm? Smärta på skala 1-10?

Tack för omtanken!:D Japp, samma som imorse.. Det gör inte om när jag inte rör vid stället, så det är nog ingen fara:) Kan vara att jag sträckt något i sömnen kanske, är även förkyld osv.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
B
Registrerad
Jan 2010

Vaknade idag av att jag är förkyld, öm om hela kroppen, snuvig... Så jag har nog bara ett virus