Alternativ till Spotify på iOS?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2002

Alternativ till Spotify på iOS?

Hej

börjar bli rejält trött på hur dålig spotifyklienten till iphone är och att de är så långsamma på att förbättra den, samt att det saknas en ipadversion.

Så....
finns det några liknande alternativ som är tillgängliga i sverige och har bättre klienter?

alternativet är att jag börjar pirata igen och jag vill helst slippa krånglet, men just nu är det krångligare att använda spotify pga hur (dåligt) den hanterar spellistor. Att behöva vänta upp till fem minuter innan jag kan spela musik från mina senaste spellistor är inte kul.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2005

Core i7 4690K@4.5Ghz | Noctua NH-D14 | ASUS Z97-A | EVGA GeForce GTX 1080 8GB FTW Gaming | Corsair 16GB 1600MHz | Corsair HX650W | Samsung 840 PRO 256GB | Fractal Design Define C TG | Windows 10

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 29TB | Fractal Design Define R5 | OS: Unraid 6.5

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2002

när de är tillräckligt smarta att erbjuda information på engelska så kanske jag tänker på den tjänsten....
bara informationssidan som finns på engelska, resten är på norsk

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2002

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2002

ska vara 100% lagligt och fungera på en icke jailbreakad svensk iphone