Permalänk

Padda för webmasters

Funderar på att köpa mig en padda. Det är tänkt att den ska användas till lite allmänt surfande och mail etc men även till att göra hemsidor på, då tänker jag mig typ lite photoshop och dreamweaver, nån ftp client osv. Har ingen aning egentligen hur kraftfulla paddorna är idag, men borde det fungera eller är det som att slänga pengarna i sjön?

Och om det går, finns det någon som höjer sig över dom andra för ändamålet?

Tacksam för svar
Mvh

Visa signatur

Letar du efter annorlunda unika och speciella doppresenter? då kan du gå in på 1doppresent.se och få tips och idéer!
Gör din egen hemsida - Din hemsidehjälp på nätet!

Permalänk
Medlem

Då måste du ha en padda med Windows, skickade med en länk http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=1594#rparams=l=s76037450

Tror dock dom är tillräckligt kraftfulla för Photoshop och Dreamweawer

Permalänk
Avstängd

Ska du göra något krävande så är det nog inte så lätt med dagens plattor. Du kan köpa en Windows-tablet men då tappar du mycket av det som gör en platta bra som smidighet, vikt, enkel konfiguration osv. Eller så får du nöja dig med enklare funktioner. Det finns självklart appar för både bildbehandling och fotoredigering men inga så avancerade som DW respektive PS.

Bestämmer du dig för en tablet snarare än en platta så rekommenderar jag Lenovo Thinkpad X220T.