Permalänk
Medlem

HTPC Tangentbord

Vet ni något tangentbord för 3-400 spänn som har touchpad eller styrkula som fungerar bra med HTPC?

Permalänk
Medlem

http://www.sweclockers.com/annons/59490-4st-mesiro-tradlosa-h...

Köpte ett mesiro här på Sweclockers. Fungerar bra om man inte stör sig på stora mottagare. Dock inget extremt.

Visa signatur

Skriver som alla andra: Citera för att få min uppmärksamhet!

Permalänk
Medlem

Har tittat på lite budgetmodeller och det enda man får är typ deltaco och ace och de verkar vara riktigt usla. Får bli något dyrare helt enkelt.

Permalänk
Medlem

Du kan ju ta valfri iphone/ipod touch/ipad/android och använda som tangetbord och musplatta funkar skit bra.

Permalänk

Kör inte med ACE, köpte själv ett sådant bara skräp.
Detnhar kass räckvidd nästan så att dongeln och tangentbordet kräver fri sikt.
Sen så är styrkulan ryckig och inte särskilt exakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ganksta:

Du kan ju ta valfri iphone/ipod touch/ipad/android och använda som tangetbord och musplatta funkar skit bra.

Jag håller med!!!

det underlättar skitmycket att ha lite färre kontroller/tangenbord liggande i vardagsrummet.

jag skullle rekommendera "mobile mouse" eller "remoteMouse" för iOS.

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem

Det blev ett Arctic K481 för 30 euro från CaseKing, beställde ändå annat därifrån och då får man med tyskt tangentbord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pöjk:

Det blev ett Arctic K481 för 30 euro från CaseKing, beställde ändå annat därifrån och då får man med tyskt tangentbord.

Har du fått det än? Är du nöjd? Tyskt tangentbordslayout är samma som svenskt, fast man saknar å och ä, eller?

Permalänk
Medlem

Köpte ett jättelitet Ace tangenbord för 299:- på Inet. Skulle ha 8m räckvidd, men jag kunde inte ha mottagaren på baksidan av datorn, och då sitter jag 3m ifrån den. Dålig räckvidd när den sitter på framsidan också, måste ha "fri sikt".
Inte så nöjd, tyvärr.

Visa signatur

Chassi:FD Define S Moderkort:GB Z270 Gaming K3 CPU:i7 7700K Kylare:Noctua NH-D14 Nätagg:EVGA G2 650W RAM:Ballistix Sport DDR4 16GB GPU:Nvidia 1660 Super Tangentbord:Xtrfy K4 TKL Mus:Rival 3 Ljud:Creative SB GS3
OS:Win10 Pro Laptop:MacBook Air M2 Mobil:iPhone 14 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av svalle:

Köpte ett jättelitet Ace tangenbord för 299:- på Inet. Skulle ha 8m räckvidd, men jag kunde inte ha mottagaren på baksidan av datorn, och då sitter jag 3m ifrån den. Dålig räckvidd när den sitter på framsidan också, måste ha "fri sikt".
Inte så nöjd, tyvärr.

Verkar som att alla tycker att räckvidden är värdelös.