Enda tråden om nycklar till Diablo III beta

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kazen:

Att ens betala för den betan, är rätt skadat. Väldigt kort och så släpps spelet med rätt stor trolighet i April,
så en månad till då man redan väntat i år är inte så mycket...

Diablo 3 lär släppas 2013.

Permalänk
Medlem

han är inte den enda som skulle kunna betala för betan. 1000kr hade jag dock inte betalt, utan Max 500

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dekoon:

Diablo 3 lär släppas 2013.

Knappast.

Visa signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Du undrade om jag var skadad för jag helt enkelt reggade lite gamla spel på extra battle.net konto, och du säger att du kan ge 1000kr för en beta?
Vem är det som är skadad ;O

Jo du har rätt, jag är skadad kan inte vänta längre, köpte även tillgång till cs go betan men men. Tycker ändå det är fult att regga så många konton för att få tillgång. Sen får du kanske 3 nycklar som andra kunde fått och vad gör du då?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Magenti:

Sen får du kanske 3 nycklar som andra kunde fått och vad gör du då?

Ger bo... Eh, säljer dem till dig?
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem

OPERATING SYSTEM:
Windows 2.6.1.7601 (Service Pack 1)
CPU TYPE:
Intel® Core™ i7-2600K CPU @ 3.40GHz
CPU SPEED:
3.41 GHz
SYSTEM MEMORY:
7.92 GB
VIDEO CARD MODEL:
NVIDIA GeForce GTX 460
VIDEO CARD MEMORY:
3.97 GB
VIDEO CARD DRIVER:
nvd3dum.dll
DESKTOP RESOLUTION:
1920x1080
HARD DISK SIZE:
1.82 TB
HARD DISK FREE SPACE:
1.65 TB (91%)

World of Warcraft®: Cataclysm
StarCraft II®: Wings of Liberty
Diablo II®
Diablo II®: Lord of Destruction
Warcraft III®: Reign of Chaos
Warcraft III®: The Frozen Throne

Permalänk
Sötast

Wahoo, vann just en nyckel i Swec tävlingen

Permalänk

Grattis!:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Wahoo, vann just en nyckel i Swec tävlingen

Grattis!

Snyggt inlägg tycker du förtjänade den.

Permalänk
Medlem

jag vann också en! nu vet jag vad jag ska göra i helgen! =D

Permalänk
Sötast
Skrivet av illya_:

Grattis!

Snyggt inlägg tycker du förtjänade den.

Tack

Permalänk
Medlem

vann ingen :/

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem

Jag avundas inte de/den som ska läsa igenom tråden och dela ut nycklar.

Grattis Allexz

Permalänk
Medlem

Om det skulle finnas någon vänlig själ som har en nycker och av någon anledning inte tänker använda den skulle jag bli otroligt glad om denne kunde tänkas överlåta den nyckel till mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Wahoo, vann just en nyckel i Swec tävlingen

samma här ^^ ska bli verkligen bli skoj att få testa betan!

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Droih:

samma här ^^ ska bli verkligen bli skoj att få testa betan!

Samma här nu Hoppas nu man bara inte får det där felmeddelandet man läst om lite här och var.

Permalänk
Medlem

Har en Tom Clancy's Ghost Recon® Online Closed Beta nyckel att byta mot en Diablo III beta nyckel om någon är intresserad. ;P

"• Participating Beta players will be eligible for exclusive in-game rewards." som man får behålla till spelet sedan

Permalänk
Medlem

Grattis illya och Droih.

Permalänk

Efter månader av väntan och en missad chans på Feber så fick jag äntligen en betanyckel! Betan känns visserligen väldigt mycket som ett demo i dagens situation men ska bli otroligt kul att spela igenom alltihop!

Vann med detta inlägg; #12043810

Permalänk
Medlem

får felmeddelande 315300 när jag försöker logga in på d3.. skiter i detta och surfar lite pr0n och går o lägger mig istället. lycka till ni andra!

Permalänk
Medlem
Skrivet av senz:

får felmeddelande 315300 när jag försöker logga in på d3.. skiter i detta och surfar lite pr0n och går o lägger mig istället. lycka till ni andra!

lycka till du också <.<

Permalänk

Detsamma, kändes riktigt gött!

Permalänk
Medlem

hej jag är intreserad av en nyckel

Visa signatur

CPU: AMD Athlon fx 3,0GHz |Grafik: Geforce 7950 gx2 |Ram minne: 4096MB |hårddisk:150gb raptor 300gb WD

Permalänk

Ni som har fått beta, finns klienten endast i US?

Permalänk
Medlem

Sådärja! Lyckades också knipa en nyckel i tävlingen Slänger det på nedladdning nu så blir det testing imorn.

Permalänk
Medlem

Vann nyckel i Sweclockers tävling. Kan inte med ord beskriva har stort det här känns. Laddat ner klienten. Loggat in. Server Down. Antiklimax.

Visa signatur

Error 412: Precondition Failed - You need to use a real browser in order to view this signature!

Permalänk
Medlem

Segt att ända gången jag kommer få en "beta" nyckel. är när spelet kommit^^

Permalänk
Skrivet av Hannibal_:

Ni som har fått beta, finns klienten endast i US?

Ja, alla servers ligger i USA vilken skapar lite latensproblem. Just nu är servrarna ganska instabila, men man ligger väl på 150-200 ms när det flyter på bra. (normalt ligger jag på 20-30 ms på europeiska servrar)

Permalänk
Medlem

Synd man inte fick en key ifrån tävlingen, visserligen va det inget jätte bra jag bidrog med

Är det någon som inte vill ha sin, så är jag här med öppna armar.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 16GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Medlem

Tycker själv jag bidrog med ett litet småroligt bidrag till tävlingen. Ville vara snabb och få till ett för att få chans att spela som igår kväll. Blev helt insnöad på D3 igår, satt verkligen i 6-7 h i sträck och letade efter key, haha. Och imorse (nu precis) när jag vaknade så ser jag ett mail från Sweclockers, vaknar till direkt, men så är det bara ett nyhetsbrev.

Grattis till er som vann i alla fall Trevlig helg på er!