Hjälp med UF-arbete önskas!

Permalänk
Medlem

Hjälp med UF-arbete önskas!

Hej!
Nu är det så att jag har Ung Företagsamhet som projektarbete nu i trean och jag visste inte exakt var jag skulle placera tråden någonstans.. Om den är felplacerad så ber jag alla er forummoderatorer om ursäkt! 

Problemet jag stött på är logotypen. Vårat "företag" heter BottleSolutions UF och jag har hittils inte lyckats få ihop någon snygg logga men som ändå är enkel nog att tryckas.. Jag har försökt mig på lite i Photoshop men då mina kunskaper inom det området inte är alltför stora så har det inte gått särskilt bra. Det jag dock lyckats komma fram till är att första delen av namnet, dvs. "Bottle" ska vara i en annan färg än "Solutions". Sen så har vi fått veta att UF inte nödvändigtvis måste vara med heller. Vi har även försökt lite med en flaska och en glödlampa som logga alt. glödlampan över i:et. Jag är dock helt öppen för andra förslag. Vore även sjukt bussigt ifall någon vänlig själ t.o.m. orkade göra den om det nu skulle vara så.

Är grymt taggad nu på er respons! Tack på förhand!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

om du säger vad ni jobba med så kan du kanske få förslag på något som har med ert företag att göra.

Permalänk
Medlem

Och självklart så glömmer jag det viktigaste haha! Eftersom det bara är ett UF-företag så har vi inte något stort och häftigt. Det vi planerat sälja är små väskor som ska rymma mobiltelefon, nycklar, kort etc. och som man även kan hänga runt vattenflaskan (eller armen) under träning. Produkten är till för att underlätta för den aktive genom att lösa ett vanligt "förvaringsproblem" för värdesaker och dylikt.

Jag hoppas jag inte uttalat mig för luddigt.. Fråga gärna om frågetecken uppstår eller kvarstår!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Under tiden så kan jag lägga upp den nuvarande loggan..

Som ni ser så är jag värdelös på Photoshop haha