Battlefield 3 Beta öppnas för alla

Permalänk

Jävla skit. Spelet flyter på bra men får plötsligt crash och spelet stängs av. Någon mer som har problemet? Kompisarna har också fått crash men bara dom som har Nvidia

Visa signatur

Tryck på Citera om du vill ha svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Montalva:

omg omg omg omg omg CASPIAN >B>BORDER ONLINE NU :DDDD

omg är rätta ordet!! Överkraftigt är ett annat

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem

Verkar som dom bytade pass på caspian border servers nyss. sadface.

Visa signatur

3900X | Dark Rock Pro 4 | X570 Aorus Elite | RTX 2080S | 16GB Trident Z 3200MHz CL14 | RM750X v2 | 970 NVMe | 860 Sata |

Permalänk
Medlem
Skrivet av gudbrandsen:

Jävla skit. Spelet flyter på bra men får plötsligt crash och spelet stängs av. Någon mer som har problemet? Kompisarna har också fått crash men bara dom som har Nvidia

Glöm inte att det är en beta! Vi får helt enkelt vara med på betastadiet! Och det blir mycket fel! Glöm inte att rapportera buggar!!

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ViZioN:

Betan har bara en map.

nej två!

Visa signatur

CPU: I7 2600K MB: P8P67 Deluxe GFX: GTX 580 SLI RAM: HyperX Genesis Grey SSD: Corsair Force 120gb HDD: WD Caviar Black 500gb PSU: Corsair AX850 COOLING: Noctua NH-D14 OS: Windows 7 Ultimate CASE: NZXT Phantom 3DMARK 11: P11244 STEAM: Montalva

Permalänk
Skrivet av skog1s:

Glöm inte att det är en beta! Vi får helt enkelt vara med på betastadiet! Och det blir mycket fel! Glöm inte att rapportera buggar!!

Har testat att installera äldre drivers men vart bara värre. Men självklart har jag rapportera. När jag var inne i ett game fråga jag om någon hadde samma problem och typ 18 st hade problem och alla utan en hade Geforce kort.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

"Your account is not allowed to login"
Why God, why?!

Visa signatur

Fractal define R6 » Corsair RM750X » Asus Z390-F » Intel i7 9700K » Asus Strix GTX 1080Ti » Corsair 32GB 3200Mhz » Samsung 970 Evo Plus 1Tb x2» Creative Soundblaster Z » Logitech Z-906 5.1 » Sennheiser HD 598 » Razer Blackwidow Elite » Mionix Naos 7000 » LG OLED48CX

Server: ODROID-H2+, ODROID-HC1

Permalänk

Vad är lösenordet på Caspian border?

Visa signatur

| i7 930 @ 3.7 ghz| FD R2 | GTX 970 | Cooler Master 850M | 3TB | Gigabyte X58A-UD3R| Corsair vengeance 1600mhz|

We stand alone, together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Montalva:

"Caspian border" lösenord IDAG! videokilledtheradiostar

svårt att hitta en server med plats dock

Inte alls rätt password, fungerar inte för mig iaf?

Visa signatur

öh öh har den äran!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mintz:

"Your account is not allowed to login"
Why God, why?!

skippat punkbuster kanske?

och på tal om nånting annat
ja måste haft en jäkla tur
ja kom in och kunde ladda ner på en gång inte ens en minuts vänte tid

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dumsnuten:

Fungerade för mig på 90% av servers för 15 minuter sedan, dock verkar det som dom flesta bytat nu.

Visa signatur

3900X | Dark Rock Pro 4 | X570 Aorus Elite | RTX 2080S | 16GB Trident Z 3200MHz CL14 | RM750X v2 | 970 NVMe | 860 Sata |

Permalänk
Skrivet av pumba-kung:

skippat punkbuster kanske?

och på tal om nånting annat
ja måste haft en jäkla tur
ja kom in och kunde ladda ner på en gång inte ens en minuts vänte tid

samma här. Ladda ner det får att installera Origin på typ 5-10 min men tycker inte om att det inte är en "riktig" meny

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dumsnuten:

dom bytte precis 18:00

Visa signatur

CPU: I7 2600K MB: P8P67 Deluxe GFX: GTX 580 SLI RAM: HyperX Genesis Grey SSD: Corsair Force 120gb HDD: WD Caviar Black 500gb PSU: Corsair AX850 COOLING: Noctua NH-D14 OS: Windows 7 Ultimate CASE: NZXT Phantom 3DMARK 11: P11244 STEAM: Montalva

Permalänk
Medlem

Man kommer väl slippa allt med origin sen när hela spelet släpps, och man skaffat det på dvd?

Och den där weblauncher-grejen kommer man väl också slippa?

Visa signatur

QC7

Permalänk
Medlem

vad jag läst kommer spelet kräva Origin både på digitala kopior och fysiska skivor, kan dock ha fel.

Visa signatur

Permalänk

Arr, kan inte ens starta bettan. Tråkigt, jag som ville testa.

Permalänk
Medlem

Har lyckats ladda ner och spelat lite.

Tyvärr är det ospelbart med mitt HD 4870, vilket jag anade.

Jaja, blir att köpa nytt (nya ) grafikkort då.

Permalänk
Medlem

De var dåligt, fixat beta-spelet, men för att få nyckel måste man ladda ner spelet från Origin...
Känns som dom glömt å tänka på lite finurliga saker, ex som torrent nerladdning. Jag hade fått spelet nerladdat på nån minut (istället för sunkiga 2.3MB/s) samt att man kan lämna torrent igång med 1MB/s up så andra stjärnor fått snabb nerladdning.

Iövrigt: Time to pawn some ass!

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk

Så alla servrar är fulla?

Visa signatur

5800X, Asus dual 4070, 32GB, Fractal newton R2 650 watt, Asus Prime B350-plus , Phanteks 400s vit, Asus TUF VG27AQ1A, Dell U2515H.
https://www.flickr.com/photos/albinivik/

Permalänk
Avstängd

Dåligt att spelet använder 4 kärnor, palla uppgradera processor.

Permalänk
Medlem

A generic game error was reported, please try again. ( code: 1 )

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk

Provat ett tag, visst det är en beta osv, men nja så jävla snyggt vill jag inte påstå att det är, får se om jag ska avbeställa det färdiga spelet eller inte, får prova några timmar till först.

Visa signatur

Alone_Predator
Asus P6t deluxe v2, Intel i7 920@stock, 6gb ddr3, 2tb sata, 120 gb ssd corsair sandforce3, Geforce Gtx 470 SLI.

Permalänk

Testade denna lösningen på mitt problem. Hittade det på Enterbf3.com

Okay so after six hours of desperately trying to get the game running with the major error being the "Your connection to the server has timed out" i finally managed to solve it. I'm on windows 7 64bit, i've tried everything there is to try and nothing helped. I cannot guarantee that this will work but you can give it a try. Now i can play rounds for as long as i like and theres NO disconnection or crash whatsoever.

Here goes:
1. Press: Windows-button (the one between lAlt and lCtrl) + R, a window should pop up.
2. Write: "services.msc" (without the ") then press enter.
3. In the list of services, scroll down to "UPnP Device Host", click it and press "Stop service".
4. Now do the same thing but with the service "SSDP Discovery".
5. Exit the window and go to control panel-> Network and Internet-> Network and Sharing Centre-> Change advanced sharing settings (to the left)-> Under "network discovery" select to turn off network discovery.
6. SAVE CHANGES

This should solve the problem, if it didn't, we'll just have to wait for Dice/EA to fix it.

Det funkade för mig och nu lyckas jag komma in i princip alla serverar.

Visa signatur

Core i7 8700K | 32GB RAM | MSI GTX 1080 Twin Frozr | Asus Xonar Essence STX | Fractal Design Define R6 |

Permalänk
Medlem

shoppingcartsareagoodride

Dold text
Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem

Någon som vet varför det står "Ogiltlig e-postadress" när jag försöker ladda ner/registrera på Origin?
Använder hotmail, och ja, jag är 100% säker att jag inte skriver fel.

Permalänk
Skrivet av Tri_State:

Testade denna lösningen på mitt problem. Hittade det på Enterbf3.com

Okay so after six hours of desperately trying to get the game running with the major error being the "Your connection to the server has timed out" i finally managed to solve it. I'm on windows 7 64bit, i've tried everything there is to try and nothing helped. I cannot guarantee that this will work but you can give it a try. Now i can play rounds for as long as i like and theres NO disconnection or crash whatsoever.

Here goes:
1. Press: Windows-button (the one between lAlt and lCtrl) + R, a window should pop up.
2. Write: "services.msc" (without the ") then press enter.
3. In the list of services, scroll down to "UPnP Device Host", click it and press "Stop service".
4. Now do the same thing but with the service "SSDP Discovery".
5. Exit the window and go to control panel-> Network and Internet-> Network and Sharing Centre-> Change advanced sharing settings (to the left)-> Under "network discovery" select to turn off network discovery.
6. SAVE CHANGES

This should solve the problem, if it didn't, we'll just have to wait for Dice/EA to fix it.

Det funkade för mig och nu lyckas jag komma in i princip alla serverar.

Är inte alla servrar fulla? De är det för mig iallfall:(

Fastnar på matchmaking...

Visa signatur

5800X, Asus dual 4070, 32GB, Fractal newton R2 650 watt, Asus Prime B350-plus , Phanteks 400s vit, Asus TUF VG27AQ1A, Dell U2515H.
https://www.flickr.com/photos/albinivik/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nord93:

Fortfarande lösningen till att ladda ner spelet finns över hela INTERNET, till och med detta forumet. Servrarna är överbelastade. Och förfan ta och kolla upp lite själva på nätet så himla lätt att hitta det. Hittade själv lösningen på inte ens 5 min. Ni får allt leta upp det själva tänker inte länka för att ni ska lära er lite åtminstone... Vet att det kommer komma 1000 pers med samma fråga bara en kort stund efter detta inlägget.

4 utav personerna du citerade (inklusive mig) har jag ingen aning om varför du citerade.

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av m0rk:

Hade varit kul om man ens kunde komma åt butiksdelen i Origin.. Står bara stilla och inget händer..

Samma för mig men efter ett tag fick jag upp en "retry"-knapp och då laddade det in till slut... Nu håller jag iaf på och laddar ner.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - LG 45GR95QE 45" UltraWide OLED 3440x1440p@240Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem

gillar detta mycket mer än bc2! mycket mer känsla i spelet och bra mycket roligare att köra, här kan man döda en person med 5 skott i bröstet och inte 30st som i bc2

Visa signatur

• AMD Phenom II x4 B50 @ 3.7GHz • Noctua NH-U12P SE2 • Kingston HyperX 8Gb 1600MHz • MSI GTX 560 Ti 1GB • ASUS M4A88T-V EVO • Fractal Design Define R3 Black Pearl USB 3.0 • Western Digital Caviar Blue 500GB • OCZ Agility 3 120GB • Western Digital Caviar Green 2TB • Sapphire FirePSU 625W • Dell U2311H • ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♣ ♠ ♣ ♦ ○ ◘ • ♠ Google Galaxy Nexus ♠

Permalänk

varför får jag följande: den här filen är inte kopplad till något program för att utföra årgärden. installera ett program eller skapa en association i kontrollpanelsobjekt standardprogram om det redan finns ett program installera.

snälla någon som vet vad man ska göra?

Visa signatur

Tharmaltek GT Snow / i7 6700k / Noctua NH-D14 /Nvidia RTX 3080 / Gigabyte Z170-World Of Tanks / Corsair 750w / 16gb / 1tb / Crucial MX300 525GB

PS5 / Xbox Series X