Battlefield 3 Beta öppnas för alla

Permalänk
Medlem

Någon av er som vet om crossfire fungerar?

Kör med crossfire hd radeon 5870 & märker att mitt första kort, körs på 100% medans mitt andra är på 0%?

Någon annan med samma erfarenhet?

Visa signatur

öh öh har den äran!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dumsnuten:

Kör med crossfire hd radeon 5870 & märker att mitt första kort, körs på 100% medans mitt andra är på 0%?

Har du catalyst 10.10 preview drivern? Om inte, skaffa! (:

Permalänk
Avstängd
Skrivet av gudbrandsen:

Jävla skit. Spelet flyter på bra men får plötsligt crash och spelet stängs av. Någon mer som har problemet? Kompisarna har också fått crash men bara dom som har Nvidia

Mjo, hände en gång efter att en runda var slut.. Andra problem är att det blinkar till lite ibland, eller flimmer.. Använder 11.10 drivern..

OnT: Sänkte från high till medium, märker knappt någon grafikskillnad.. Men fpsen ligger mellan 65 och 105 nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rydisen:

4 utav personerna du citerade (inklusive mig) har jag ingen aning om varför du citerade.

Står i inlägget. Folk stämmer samma fråga hela tiden och bara väntar på att folk ska besvara den när den frågan redan ställts 10000 gånger i samma tråd, går dessutom söka på google på de problemen och lätt hitta felet, men icke de ska fråga här. Blir lite irriterad på det, de kan söka själva och inte be andra att göra när de de inte själva försökt leta eller så är det ofantligt många som är otroligt korkade i kokosnöten.

Permalänk

min rigg går kasst på "high"

Visa signatur

5800X, Asus dual 4070, 32GB, Fractal newton R2 650 watt, Asus Prime B350-plus , Phanteks 400s vit, Asus TUF VG27AQ1A, Dell U2515H.
https://www.flickr.com/photos/albinivik/

Permalänk
Medlem

skönt man kunde inte binda scrollen eller göra att man togglar zoomen på mouse2... blev inge bf3

Visa signatur

Hårddisk: Corsair Force GT 120gb Skärm: Samsung 2233rz @ 1680x1050, 120hz, 5ms Chassi: Corsair Carbide 500r Minne: Corsair vengeance 8gb 1600MHz @ CL-8 PSU: Corsair HX 750w GPU: Nvidia GTX 580 MB: ASUS Sabertooth P67 CPU: Intel i7 2600k @ 4.4GHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quelor:

Har lite problem...

Kör 580 i SLI. Tankade senaste beta drivers. Men spelet går i 20 fps sli, och 50 single.
Någon som har liknande problem?

Jag får 71-85 FPS på Ultra med 2st GTX 570 i SLI med beta drivrutinerna.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 9600X :: AMD Radeon RX 9070 16GB :: Kingston FURY Beast 32GB 6000 MT/s CL30 :: Kingston Fury Renegade 1TB :: Kingston Fury Renegade 2TB :: MAG401QR

Permalänk

Jag ligger på 50+ frames med de mesta på High och något på medium @ 1920x1200. Jag tycker inte det är särskilt dåligt med tanke på att jag sitter på ett oklockat 560ti.

Visa signatur

Core i7 8700K | 32GB RAM | MSI GTX 1080 Twin Frozr | Asus Xonar Essence STX | Fractal Design Define R6 |

Permalänk
Medlem

Ja de funka fint på datorn i sign med stabil FPS i 1920x1080 med allt ställt på ULTRA.

Visa signatur

[Jonsbo TK-2 Svart] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i5 9600K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB RS DDR4 32GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Rog Strix Z370-F] [ASUS RTX 4070 12GB ProArt OC] [C:Samsung 970 EvVO Plus 1TB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem

Skit spel, går inte att mappa mus/tangentbord som man vill....

Permalänk
Medlem

bara jag som har problem när man ska instalera spelet står så här ( ERROR: A redistributable package (direcX) was not installed successfully setup cannot continue. (-21).) kan någon gem ig svar snabbt ;(.

Permalänk

varför får jag följande: den här filen är inte kopplad till något program för att utföra årgärden. installera ett program eller skapa en association i kontrollpanelsobjekt standardprogram om det redan finns ett program installera.

snälla någon som vet vad man ska göra?

Visa signatur

Tharmaltek GT Snow / i7 6700k / Noctua NH-D14 /Nvidia RTX 3080 / Gigabyte Z170-World Of Tanks / Corsair 750w / 16gb / 1tb / Crucial MX300 525GB

PS5 / Xbox Series X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Birks:

Skit spel, går inte att mappa mus/tangentbord som man vill....

Har du missat att de är en BETA?

Visa signatur

[Jonsbo TK-2 Svart] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i5 9600K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB RS DDR4 32GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Rog Strix Z370-F] [ASUS RTX 4070 12GB ProArt OC] [C:Samsung 970 EvVO Plus 1TB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem
Skrivet av r3mpuh:

Har du catalyst 10.10 preview drivern? Om inte, skaffa! (:

Har skaffat det. Samma sak, samt ser ingen skillnad i fps heller /=

Visa signatur

öh öh har den äran!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dumsnuten:

Om du kör i window mode så används bara 1 kort..

Visa signatur

Corsair 7000D Airflow > 2x Alphacool NexXxus 420mm Rads > EK Quantum Kinetic TBE 300 >
AMD 5900X > Aorus X570 Master > G.Skill 32gb @ 3733mhz CL14 > 5080FE
Skärmar: > Acer 31,5" 2160p@144hz > 27" 1440p@60hz
Garaget.org > Ford Focus ST mk3 Stage 2

Permalänk
Avstängd

alla som nånsin trodde caspian border var liten kan ta sig!! BIG FACKING HUGE MAP!!

Visa signatur

CPU: I7 2600K MB: P8P67 Deluxe GFX: GTX 580 SLI RAM: HyperX Genesis Grey SSD: Corsair Force 120gb HDD: WD Caviar Black 500gb PSU: Corsair AX850 COOLING: Noctua NH-D14 OS: Windows 7 Ultimate CASE: NZXT Phantom 3DMARK 11: P11244 STEAM: Montalva

Permalänk
Medlem

Jag tycker spelet är riktigt grymt.. hade problem som fan med drivrutinen först.. även om jag installerade 11.10 så stod de i CCC att 11.2 va installerad.. då hade jag under 30fps med ultra settings..

Nu fixade jag driver sweep och lyckades fixa 11.10.. så nu har jag en fps allt mellan 55-115 på Ultra..

Stämmer de att även om man kör ultra så körs de på high i betan?

Visa signatur

Corsair 7000D Airflow > 2x Alphacool NexXxus 420mm Rads > EK Quantum Kinetic TBE 300 >
AMD 5900X > Aorus X570 Master > G.Skill 32gb @ 3733mhz CL14 > 5080FE
Skärmar: > Acer 31,5" 2160p@144hz > 27" 1440p@60hz
Garaget.org > Ford Focus ST mk3 Stage 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av lolitus5:

bara jag som har problem när man ska instalera spelet står så här ( ERROR: A redistributable package (direcX) was not installed successfully setup cannot continue. (-21).) kan någon gem ig svar snabbt ;(.

Ladda ner directx? står klart och tydligt :I

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ant3:

Har du missat att de är en BETA?

Och? en sådan basic funktion borde vara på plats dag 1, releasen är inte så långt borta så jag tvivlar starkt på att det kommer fixas innan det släpps, kolla bara på BFBC2 där gick det inte heller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Navve:

Ladda ner directx? står klart och tydligt :I

tycker bara det är konstigt alla andra spel funkar T.ex Mafia 2???

Permalänk
Medlem

Spelet är nu klart och alla drivrutiner är installerade. Men till frågan, jag startar spelet, joinar en server och sedan kommer den lilla rutan upp i vänster hörna och det laddar ''Joining server''... Men det startar inte. Några tankar kring detta? Någon som har samma problem eller vet vad det är för fel?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tiffany:

Spelet är nu klart och alla drivrutiner är installerade. Men till frågan, jag startar spelet, joinar en server och sedan kommer den lilla rutan upp i vänster hörna och det laddar ''Joining server''... Men det startar inte. Några tankar kring detta? Någon som har samma problem eller vet vad det är för fel?

ctrl+alt+del och avsluta bf3 sen försök igen

Visa signatur

CPU: I7 2600K MB: P8P67 Deluxe GFX: GTX 580 SLI RAM: HyperX Genesis Grey SSD: Corsair Force 120gb HDD: WD Caviar Black 500gb PSU: Corsair AX850 COOLING: Noctua NH-D14 OS: Windows 7 Ultimate CASE: NZXT Phantom 3DMARK 11: P11244 STEAM: Montalva

Permalänk
Medlem

Var inte alls så mycket buggar flöt på bra tycker jag det enda jag upplevde var crash och vapnet inte syntes. Sen att fienden för ljust när han sköt var riktigt irriterande. Btw hur kollar man FPS?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

Någon som vet vad för internet som krävs?

Visa signatur

Gigabyte GA-z97x-gaming 3 | Intel i5 4690k 3.5ghz | Radeon R9 280x | XFX 650W | 8GB Dominator

Inet gratis frakt
PSU Calculator

Permalänk
Avstängd
Skrivet av freXer:

Var inte alls så mycket buggar flöt på bra tycker jag det enda jag upplevde var crash och vapnet inte syntes. Sen att fienden för ljust när han sköt var riktigt irriterande. Btw hur kollar man FPS?

fraps eller afterburner ditt val

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tiffany:

Hej!

Skulle du kunna länka vilka drivrutiner M.M du använde för mitt fungerar ej.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av kurdpopcorn:

Någon som vet vad för internet som krävs?

whats the best thing about twenty three year olds?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nord93:

Står i inlägget. Folk stämmer samma fråga hela tiden och bara väntar på att folk ska besvara den när den frågan redan ställts 10000 gånger i samma tråd, går dessutom söka på google på de problemen och lätt hitta felet, men icke de ska fråga här. Blir lite irriterad på det, de kan söka själva och inte be andra att göra när de de inte själva försökt leta eller så är det ofantligt många som är otroligt korkade i kokosnöten.

Underligt hur mycket du bryr dig då samma frågor svaras gång på gång utan gnäll?

Du svarar inte på frågorna själv heller, utan klagar...

Visa signatur

gg

Permalänk
Medlem

Fungerar helt OK med datorn i sign. Lite smålaggigt ibland, men spelbart på 1680x1050.

Visa signatur

Ryzen 1700 | ASRock X370 Gaming K4 | 16 GB G.Skill Flare X | Corsair AX 750W | Noctua NH-D15 | Samsung EVO 960 | Fractal Design Define C

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Trevligt spel som fan!