Permalänk
Rekordmedlem

Kort ? vadåförnått? köp en usb3 hub så får du kanske allt du menar att du vill ha.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Ja, men jag ska ha ljudingångarna också. hittar ingen hubb men det.

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av mrqaffe:

Eller så köper man en usb3 hub och ansluter sedan tangentbordet till den, kan kanske gå att operera in i tangentbordet.

Jag upprepar mig då. om du inte förstår hur du gör detta så kan du troligen för lite för att klara av det överhuvudtaget.
Skaffa en hub och operera in i tangentbordet om det finns plats, anslut sedan tangentbordet till hubben, då får du ett tangentbord med usb 3 ut.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Jag upprepar mig då. om du inte förstår hur du gör detta så kan du troligen för lite för att klara av det överhuvudtaget.
Skaffa en hub och operera in i tangentbordet om det finns plats, anslut sedan tangentbordet till hubben, då får du ett tangentbord med usb 3 ut.

Jaha, du menar så. Ja kanske det, ska kolla lite mer på det innan jag bestämmer vilket sätt som blir bäst.