Permalänk

SteelSeries 6G v2 mekaniskt tangentbord

Hej, jag undrar om det finns någon butik där man kan se samt känna på detta tangentbordet i verkligheten? Då brytarna har mycket med personlighet att göra

Tacksam för svar
//M.v.h Pizzabulle

Visa signatur

Moderkort: Asus P8P67-M B3 Processor: Intel i5 2500k @ 3,3GHz Grafikkort: XFX Radeon HD6970 2048MB Internminne: Corsair 8GB Vengance 1600MHz LP Nätagg: NZXT HALE90 750w 80+ Gold HDD: Samsung Spinpoint 1Tb
Fraktfritt Inet.se: http://www.inet.se/artikel/6101343/fraktfritt-sweclockers-vid...

Permalänk
Medlem

Mediamarkt har de flesta så¨man kan känna på om jag inte minns fel. Sedan kan du köpa online då det är billigare.

Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com

Permalänk
Medlem

Bra tänkt, detta är verkligen ett tangentbord man bör känna på innan man köper. Helst ska man ju testa lira med det i några minuter (minst), men det är kanske svårt att fixa.

Skickade tillbaka mitt direkt och köpte ett Sidewinder X4 på teknikmagasinet istället.

Visa signatur

Case: Hyte Y40 MoBo: Gigabyte Z790 Aorus Elite AX CPU: Intel Core i7 13700k Cooler: Arctic Liquid Freezer II 280mm GFX: Asus GTX 4070 Super Dual OC RAM: 64 GB Corsair Vengeance 6000 MHz SSD: WD Black SN850X 1 TB PSU: be quiet! Pure Power 12 M - ATX 3.0 - 850W Monitor: LG UltraGear 27GP850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pizzabulle:

Hej, jag undrar om det finns någon butik där man kan se samt känna på detta tangentbordet i verkligheten? Då brytarna har mycket med personlighet att göra

Tacksam för svar
//M.v.h Pizzabulle

Om du är i Stockholm så gå in på Inet i stan. Dom har både Steelseries och Razer med mekaniska brytare och det brukar inte va något problem att testa där (så klart lättare att få bra hjälp om du inte springer dit när det är som mest folk ). Dessutom så kan du ju köpa den där och få samma pris som online

Lycka till !

Permalänk
Skrivet av Acroo:

Om du är i Stockholm så gå in på Inet i stan. Dom har både Steelseries och Razer med mekaniska brytare och det brukar inte va något problem att testa där (så klart lättare att få bra hjälp om du inte springer dit när det är som mest folk ). Dessutom så kan du ju köpa den där och få samma pris som online

Lycka till !

Men då borde det ju vara samma sak med Inet i Göteborg?

Visa signatur

Moderkort: Asus P8P67-M B3 Processor: Intel i5 2500k @ 3,3GHz Grafikkort: XFX Radeon HD6970 2048MB Internminne: Corsair 8GB Vengance 1600MHz LP Nätagg: NZXT HALE90 750w 80+ Gold HDD: Samsung Spinpoint 1Tb
Fraktfritt Inet.se: http://www.inet.se/artikel/6101343/fraktfritt-sweclockers-vid...

Permalänk
Medlem

Senast jag var på inet hade de inget v2 uppställt iaf. Men kanske får öppna o kolla.

Visa signatur

5700X3D | 5080 Prime OC | Katt

Permalänk
Medlem

Om du har ett Teknikmagasin i närheten har dom både 6v2 och black widow så kan du klämma på båda .

Visa signatur

Min 24/7 Build i7 950 @ 3.9GHz (1,264 volt)| ASUS Sabertooth X58 | 6x2 GB DDR3 @ 1600 MHz | 7970 |Crucial Sata 6 SSD 128 Gb|Samsung SpinPoint F3 1TB|Corsair AX 850W PSU Modular|Låda Silverstone Raven r02 |Nh-D14 |Windows 7 Home 64-bit|BENQ XL2420t @120hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pizzabulle:

Men då borde det ju vara samma sak med Inet i Göteborg?

Hmm Göteborg... har hört talas om det men kan inte riktigt placera det på kartan... det är utanför tullarna va?

(hihi, ja det borde va samma sak

/A

Permalänk
Medlem

Kjell och company har nu det tangentbordet i sitt sortiment. Kjell har utökat sitt gamingsortiment en hel del. Och det brukar aldrig vara något problem att få känna och titta på grejer hos kjell. De hjälper gärna till.
Be att få titta på 92085.
Bor du i göteborg? Isåfall tror jag att de har det inne på butikerna Allum och Frölunda.
Jobbar själv på kjell och vi har inga problem att visa grejerna innan kunden köper något.
Jag själv kan rekommendera det tangentbordet, har själv 7G varianten. Och jag är väldigt nöjd.